SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU STOWARZYSZENIA, W TYM W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH, UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.
Postępowanie likwidacyjne
Tak
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
CELEM STOWARZYSZENIA JEST: PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI EDUKACYJNEJ; WSPIERANIE, POMOC PRZEDSIĘWZIĘĆ EDUKACYJNO-KULTURALNYCH; PROMOWANIE WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI I KULTURY NA ZEWNĄTRZ; UPOWSZECHNIANIE WIEDZY, WYMIANA DOŚWIADCZEŃ I INFORMACJI; WSPIERANIE INICJATYW TWÓRCZYCH; PROPAGOWANIE ROZWOJU SZKOLNICTWA WYŻSZEGO WE WSPÓŁPRACY ZE ŚRODOWISKIEM AKADEMICKIM I ORGANAMI ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ; INTEGRACJA ŚRODOWISKA, WZMACNIANIE WSPÓŁPRACY, WYMIANA DOŚWIADCZEŃ POMIĘDZY CZŁONKAMI; PROWADZENIE DZIAŁAŃ MAJĄCYCH NA CELU ROZWÓJ ZAWODOWY I PODNOSZENIE KWALIFIKACJI CZŁONKÓW STOWARZYSZENIA; KOORDYNOWANIE WSPÓŁPRACY UCZELNI WYŻSZYCH W ZAKRESIE PUBLIC RELATIONS, PROMOCJA UCZELNI WYŻSZYCH NA ZEWNĄTRZ; ROZWIJANIE KONTAKTÓW Z AGENCJAMI PUBLIC RELATIONS, INSTYTUCJAMI PAŃSTWOWYMI I INNYMI ORGANIZACJAMI; PROMOWANIE DZIAŁAŃ PUBLIC RELATIONS W PROWADZENIU DZIAŁALNOŚCI SPOŁECZNEJ I GOSPODARCZEJ; WSPÓŁPRACA ZE STOWARZYSZENIAMI I ORGANIZACJAMI, KTÓRE DĄŻĄ DO OSIĄGNIĘCIA PODOBNYCH CELÓW; POPULARYZACJA WIEDZY DOTYCZĄCEJ PUBLIC RELATIONS.
Wsparcie w kreowaniu wizerunku małych przedsiębiorstw i NGO
Organizacja projektów edukacyjnych i konferencji związanych z PR
Praktyki dla studentów i młodych profesjonalistów w zakresie PR
Wzmacnianie umiejętności komunikacji i marketingu wśród członków
Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego. Organizacja została stworzona z myślą o praktycznym zastosowaniu wiedzy teoretycznej zdobytej podczas studiów oraz o wsparciu w kreowaniu wizerunku lokalnych przedsiębiorstw, NGO oraz inicjatyw studenckich, które nie mają środków na zatrudnienie profesjonalnych agencji PR. Przez lata działalności, Stowarzyszenie zdobyło zaufanie wielu jednostek, które skorzystały z jego pomocy, a także zrealizowało różnorodne projekty, w tym organizację konferencji dotyczących public relations. Działalność Stowarzyszenia koncentruje się na dostarczaniu młodym ludziom najnowszej wiedzy oraz praktycznych umiejętności w zakresie PR i marketingu, co wspiera ich rozwój zawodowy oraz pozwala na nawiązywanie cennych relacji zawodowych. Stowarzyszenie Młody PR jest przestrzenią dla młodych entuzjastów PR, którzy mogą uczestniczyć w ciekawych projektach, zdobywać doświadczenie oraz rozwijać swoje umiejętności.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki