SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZENTUJE PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZENTUJE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.
Organizacja Agencja reklamowa profit osiągnęła 52 461 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 52 460 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
Całkowite koszty wyniosły 130 402 zł.
Strata netto wyniosła 77 942 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -136 035 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 52 461 zł w 2020 roku.
• 23 877 zł w 2019 roku.
• 105 783 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -50 227 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -77 942 zł w 2020 roku.
• -82 705 zł w 2019 roku.
• -32 724 zł w 2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowa profit wynosi 34 974 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 131 152 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -187 677 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 34 974 zł w 2020 roku.
• 15 918 zł w 2019 roku.
• 70 522 zł w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja reklamowa profit wynosi 0,69%. To oznacza, że firma ma szansę 0,69% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,191% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,69% w 2020 roku.
• 0,61% w 2019 roku.
• 0,13% w 2018 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowa profit wyniosła 292 271 zł.
a
ktywa trwałe to 17 169 zł.
a
ktywa obrotowe to 275 102 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 292 271 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -254 627 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 546 898 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -78 054 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 292 271 zł w 2020 roku.
• 367 968 zł w 2019 roku.
• 252 737 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -27%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 31%.
Marża operacyjna wyniosła -149%.
Marża netto wyniosła -149%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -13.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 49.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -55 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -54.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja reklamowa profit wyniosły 546 898 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 292 271 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 187%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -13 952 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 546 898 zł w 2020 roku
• 544 653 zł w 2019 roku
• 346 717 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 25.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 187% w 2020 roku
• 148% w 2019 roku
• 137% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja reklamowa profit wykazała przychody na poziomie 52 461 zł.
Organizacja zarobiła -77 942 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -77 942 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -835 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku