AGENCJA REKLAMOWA PROFIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000323982
NIP
7781462198
REGON
301052998

Podsumowanie

aktywa
292 tys.
przychód
52 tys.
zysk
-78 tys.
wartość firmy
35 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Rejestracja
2009-02-19
Rozpoczęcie działalności
2009-03-30
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZENTUJE PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZENTUJE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Agencja reklamowa profit osiągnęła 52 461 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 52 460 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
Całkowite koszty wyniosły 130 402 zł.
Strata netto wyniosła 77 942 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -136 035 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 52 461 zł w 2020 roku.
• 23 877 zł w 2019 roku.
• 105 783 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -50 227 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -77 942 zł w 2020 roku.
• -82 705 zł w 2019 roku.
• -32 724 zł w 2018 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowa profit wynosi 34 974 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 131 152 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -187 677 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 34 974 zł w 2020 roku.
• 15 918 zł w 2019 roku.
• 70 522 zł w 2018 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowa profit wyniosła 292 271 zł.
a
ktywa trwałe to 17 169 zł.
a
ktywa obrotowe to 275 102 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 292 271 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -254 627 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 546 898 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -78 054 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 292 271 zł w 2020 roku.
• 367 968 zł w 2019 roku.
• 252 737 zł w 2018 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -27%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 31%.
Marża operacyjna wyniosła -149%.
Marża netto wyniosła -149%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -13.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 49.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -55 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -54.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Agencja reklamowa profit wyniosły 546 898 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 292 271 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 187%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -13 952 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 546 898 zł w 2020 roku
• 544 653 zł w 2019 roku
• 346 717 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 25.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 187% w 2020 roku
• 148% w 2019 roku
• 137% w 2018 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Agencja reklamowa profit wykazała przychody na poziomie 52 461 zł.
Organizacja zarobiła -77 942 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -77 942 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -835 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku

Organizacja Agencja reklamowa profit wykazała zysk netto większy niż 7% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 38% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0003%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 7% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2020 były wyższe niż 38% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była ona wyższa niż 65% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był wyższy niż 89% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 wynosił on 0.0003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Lenartowicz Anna posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 21.04.2022 jest Lenartowicz Anna kontrolujący 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 04.08.2016 do 21.04.2022:
• Grudnik Bogusław (50% udziałów)
• Lenartowicz Jakub (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 21.09.2012 do 04.08.2016:
• Lenartowicz Maciej (50% udziałów)
• Lenartowicz Jakub (50% udziałów)