Województwo
WIELKOPOLSKIE
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIA W IMIENIU STOWARZYSZENIA SKŁADA PREZES ZE SKARBNIKIEM LUB NA PISEMNE UPOWAŻNIENIE PREZESA - INNI CZŁONKOWIE ZARZĄDU. DLA WAŻNOŚCI OŚWIADCZEŃ WOLI, PISM I DOKUMENTÓW W PRZEDMIOCIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH WYMAGANE SĄ PODPISY PREZESA I SEKRETARZA LUB NA PISEMNE UPOWAŻNIENIE PREZESA - INNYCH CZŁONKÓW ZARZĄDU.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
1) KSZTAŁTOWANIE AKTYWNYCH POSTAW CZŁONKÓW ŚWIADOMYCH SWYCH PRAW I OBOWIĄZKÓW. 2) PROPAGOWANIE ETOSU PRACY I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI OPARTEJ NA ZASADACH RZETELNOŚCI, SZACUNKU DLA PRAWA WŁASNOŚCI, INDYWIDUALNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI I KOMPETENCJI. 3) PIELĘGNOWANIE TRADYCJI KUPIECKICH. 4) DBAŁOŚĆ O INTERESY ZRZESZONYCH CZŁONKÓW. 5) PROWADZENIE PORADNICTWA W ZAKRESIE OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW PRAWNYCH, PODATKOWYCH ITP. 6) UDZIELENIE POMOCY POTRZEBUJĄCYM I ZRZESZONYM W STOWARZYSZENIU CZŁONKOM. 7) PRZYGOTOWANIE NOWYCH KADR KUPIECKICH, GWARANTUJĄCYCH WYSOKI POZIOM ETYCZNY ORAZ SPRAWNĄ I KULTURALNĄ OBSŁUGĘ KLIENTÓW. 8) WSPÓŁDZIAŁANIE Z ORGANAMI WŁADZY SAMORZĄDOWEJ I ADMINISTRACJI PAŃSTWOWEJ W ZAKRESIE TWORZENIA KORZYSTNYCH WARUNKÓW DZIAŁALNOŚCI KUPIECKIEJ. 9) PROWADZENIE DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH I MARKETINGOWYCH NA RZECZ FIRM KUPCÓW ZRZESZONYCH W STOWARZYSZENIU. 10) WSPIERANIE LOKALNYCH INICJATYW SPOŁECZNYCH, KULTURALNYCH, OŚWIATOWYCH I SPORTOWYCH, ORAZ PRZEDSIĘWZIĘĆ CHARYTATYWNYCH. 11) PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI KULTURALNEJ, OŚWIATOWO-WYCHOWAWCZEJ, SPORTOWEJ, TURYSTYCZNEJ I TOWARZYSKIEJ SŁUŻĄCEJ INTEGRACJI CZŁONKÓW STOWARZYSZENIA.