PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY TRAS KOMUNIKACYJNYCH "TRAKT" W SZCZECINIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJIKRS
0000313140NIP
8520601081REGON
005473476
Przedsiębiorstwo Budowy Tras Komunikacyjnych TRAKT w Szczecinie Sp. z o.o. jest uznawanym ośrodkiem inżynieryjnym, skoncentrowanym na zarządzaniu projektami oraz nadzorze inwestorskim w obszarze budownictwa komunikacyjnego i ogólnego. Firma działa na rynku od 1978 roku, kiedy to powstała jako Dyrekcja Rozbudowy Miasta Szczecina, a następnie przekształcała się przez różne etapy organizacyjne aż do obecnej formy spółki z ograniczoną odpowiedzialnością. Główne zadania spółki obejmują pełnienie roli Inżyniera Kontraktu oraz oferowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego, co sprawia, że TRAKT stał się kluczowym partnerem dla instytucji publicznych, takich jak Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, a także różnorodnych Urzędów Gminnych. Misją organizacji jest dostarczanie usług na wysokim poziomie, co skutkuje wzrastającym zaufaniem klientów. W strukturze TRAKT znajduje się wysoko wykwalifikowana kadra techniczna oraz prawna, co umożliwia skuteczne zarządzanie jego projektami. Kompetencje spółki obejmują nie tylko inwestycje drogowe i mostowe, ale również działalność w sektorach hydrotechnicznym, rolniczym i budowlanym.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Przedsiębiorstwo budowy tras komunikacyjnych "trakt" w szczecinie osiągnęła 4 169 279 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 169 279 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 390 807 zł.
Strata netto wyniosła 221 529 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 412 778 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 169 279 zł w 2023 roku.
• 3 151 162 zł w 2022 roku.
• 2 373 145 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -42 023 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -221 529 zł w 2023 roku.
• 40 272 zł w 2022 roku.
• 105 847 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Przedsiębiorstwo budowy tras komunikacyjnych "trakt" w szczecinie wynosi -211 tys. zł.
EBITDA Przedsiębiorstwo budowy tras komunikacyjnych "trakt" w szczecinie wynosi -198 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
41 214 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -210 595 zł w
2023 roku.
• 45 997 zł w
2022 roku.
• 106 927 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
44 548 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -197 620 zł w
2023 roku.
• 59 290 zł w
2022 roku.
• 120 795 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Przedsiębiorstwo budowy tras komunikacyjnych "trakt" w szczecinie wynosi 3 060 949 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 10 423 196 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 259 445 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 060 949 zł w 2023 roku.
• 2 711 931 zł w 2022 roku.
• 2 436 287 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Przedsiębiorstwo budowy tras komunikacyjnych "trakt" w szczecinie wynosi 0,89%. To oznacza, że firma ma szansę 0,89% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,141% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,89% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
• 0,03% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 677 775
zł.
Koszty operacyjne Przedsiębiorstwo budowy tras komunikacyjnych "trakt" w szczecinie wyniosły 4 379 873
zł.
Wynagrodzenia stanowią 38%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
136 036 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 677 775 zł w 2023 roku
• 1 434 423 zł w 2022 roku
• 1 274 230 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
2.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
38% w 2023 roku
•
46% w 2022 roku
•
56% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Przedsiębiorstwo budowy tras komunikacyjnych "trakt" w szczecinie wyniosła 1 265 274 zł.
a
ktywa trwałe to 200 581 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 064 693 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 265 274 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 375 240 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 890 034 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 129 876 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 265 274 zł w 2023 roku.
• 975 421 zł w 2022 roku.
• 828 975 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -18%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -59%.
Marża operacyjna wyniosła -5%.
Marża netto wyniosła -5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Przedsiębiorstwo budowy tras komunikacyjnych "trakt" w szczecinie wyniosły 890 034 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 265 274 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 70%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 123 652 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 890 034 zł w 2023 roku
• 375 331 zł w 2022 roku
• 254 572 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 70% w 2023 roku
• 38% w 2022 roku
• 31% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Przedsiębiorstwo budowy tras komunikacyjnych "trakt" w szczecinie wykazała przychody na poziomie 4 169 279 zł.
Organizacja zarobiła -221 529 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -221 529 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 4024 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Przedsiębiorstwo budowy tras komunikacyjnych "trakt" w szczecinie wykazała zysk netto większy niż 3% organizacji z branży "Działalność w zakresie architektury".
Organizacja wykazała przychód większy niż 91% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 8% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 3% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 91% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 80% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 69% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.1%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Skarb Państwa
posiada 12000 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Podobne organizacje do
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY TRAS KOMUNIKACYJNYCH "TRAKT" W SZCZECINIE