Usługi contact center, call center oraz outsourcing usług call center.
Wielojęzyczna obsługa klienta w nowoczesnych centrach operacyjnych.
Zastosowanie technologii voicebotów i chatbotów w obsłudze klienta.
Wspieranie różnych branż, w tym e-commerce i FMCG.
Członek Grupy OEX z doświadczeniem w tysiącach projektów.
usług z zakresu contact center oraz call center. Dysponując nowoczesnymi centrami operacyjnymi w takich miastach jak Warszawa, Łódź, Lublin i Rzeszów, VCC ma na celu zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta, a zadowolenie klienta stanowi fundament ich strategii biznesowej. Jednym z kluczowych elementów odróżniających tę firmę od konkurencji są wielojęzyczni konsultanci, którzy, wspierani przez innowacyjne technologie, takie jak inteligentne voiceboty, oferują elastyczne dostosowanie do potrzeb klientów. VCC obsługuje szeroki wachlarz branż, w tym e-commerce, FMCG, medycynę, ubezpieczenia i wiele innych, co świadczy o ich wszechstronności. Firma jest częścią Grupy OEX, co pozwala jej integrować różne rozwiązania technologiczne w obszarze sprzedaży i obsługi klienta. Dodatkowo, Voice Contact Center angażuje się w szkolenia oraz badania rynku, w tym metody CATI, co podkreśla ich profesjonalizm oraz dążenie do ciągłego polepszania jakości świadczonych usług.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Oex
posiada 10000 udziałów, które stanowią 100% firmy.