WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W TORUNIU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWAIDCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM (REPREZENTACJA ŁĄCZNA).
Relacje z lokalnych wydarzeń i aktualności regionu;
Radio Włocławek oraz radio KUJAWY;
Możliwość dodawania lokalnych ogłoszeń.
Medialne Centrum Kujaw to dynamicznie rozwijający się portal informacyjny z siedzibą w Włocławku, który dostarcza najnowsze wiadomości z regionu Kujaw i Pomorza. Portal, znany jako KUJAWY.INFO, pełni rolę lokalnego medium, które łączy społeczność, oferując relacje z wydarzeń, transmisje wideo oraz archiwum materiałów reporterskich. Medialne Centrum Kujaw stawia na promowanie lokalnych kwestii i wydarzeń, co odzwierciedla zaangażowanie w przekazywanie wiadomości istotnych dla mieszkańców. W ramach swojego działania, portal emitować można radio, co rozszerza zasięg komunikacji. Organizacja kładzie duży nacisk na aktualność i rzetelność informacji, handlowe również z ofertą dla lokalnych przedsiębiorstw oraz instytucji, umożliwiając im dotarcie do szerszej publiczności. Dodatkowo, portal oferuje możliwość dodawania ogłoszeń, co przyczynia się do budowy lokalnej społeczności. Medialne Centrum Kujaw nieustannie obserwuje potrzeby społeczności, dostosowując swoją ofertę do oczekiwań swoich odbiorców.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Medialne centrum kujaw osiągnęła 1 298 561 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 215 851 zł. Pozostałe przychody to 82 710 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 016 364 zł.
Zysk netto wyniósł 199 487 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 99 597 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 298 561 zł w 2024 roku.
• 1 257 747 zł w 2023 roku.
• 945 217 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 9651 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 199 487 zł w 2024 roku.
• 335 112 zł w 2023 roku.
• -15 971 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Medialne centrum kujaw wynosi 2 291 666 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
628 011 zł a 3 349 394 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 165 193 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 291 666 zł w 2024 roku.
• 2 641 536 zł w 2023 roku.
• 841 401 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Medialne centrum kujaw wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,07% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 377 194
zł.
Koszty operacyjne Medialne centrum kujaw wyniosły 1 072 678
zł.
Wynagrodzenia stanowią 35%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
35 253 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 377 194 zł w 2024 roku
• 336 603 zł w 2023 roku
• 327 221 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
35% w 2024 roku
•
37% w 2023 roku
•
35% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Medialne centrum kujaw wyniosła 993 689 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 557 847 zł.
a
ktywa obrotowe to 435 842 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 993 689 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 837 348 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 156 340 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 99 365 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 993 689 zł w 2024 roku.
• 715 564 zł w 2023 roku.
• 550 122 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 20%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 24%.
Marża operacyjna wyniosła 12%.
Marża netto wyniosła 15%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Medialne centrum kujaw wyniosły 156 340 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 993 689 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 16%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 19 109 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 156 340 zł w 2024 roku
• 98 777 zł w 2023 roku
• 268 448 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 16% w 2024 roku
• 14% w 2023 roku
• 49% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Medialne centrum kujaw wykazała przychody na poziomie 1 298 561 zł.
Organizacja zarobiła 220 562 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 21 075 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 199 487 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3011 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 21 075 zł w 2024 roku
• 6180 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Medialne centrum kujaw wykazała zysk netto większy niż 91% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 89% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 90% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.8%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 89% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 89% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 42% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.8%.