Województwo
WIELKOPOLSKIE
Rozpoczęcie działalności
2008-07-01
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DLA WAŻNOŚCI PISM DOTYCZĄCYCH PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH STOWARZYSZENIA WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH OSÓB W TYM: PREZESA Z WICEPREZESEM LUB PREZESA ZE SKARBNIKIEM LUB ICH PEŁNOMOCNIKÓW. W ZAKRESIE SPRAW O CHARAKTERZE NIEMAJĄTKOWYM STOWARZYSZENIE REPREZENTOWANE JEST PRZEZ WSZYSTKICH CZŁONKÓW ZARZĄDU.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
1. SZEROKO ROZUMIANA DZIAŁALNOŚĆ EDUKACYJNA NA RZECZ DZIECI I MŁODZIEŻY. 2. PROMOWANIE, REPREZENTOWANIE, OCHRONA PRAW I INTERESÓW ORAZ KOORDYNACJA DZIAŁAŃ DZIECI, MŁODZIEŻY ORAZ ZESPOŁÓW ARTYSTYCZNYCH OSIĄGAJĄCYCH DOBRE WYNIKI NA KONKURSACH WOJEWÓDZKICH, OGÓLNOKRAJOWYCH I MIĘDZYNARODOWYCH. 3. ORGANIZACJA I POPULARYZACJA DUŻYCH FORM MUZYCZNO-TEATRALNYCH NA BAZIE TEATRÓW. 4. WYSTĘPY W RAMACH FESTYNÓW OKOLICZNOŚCIOWYCH, CHARYTATYWNYCH I TYM PODOBNYCH. 5. ORGANIZACJA KONKURSÓW I FESTIWALI DLA DZIECI I MŁODZIEŻY (ŚPIEW, TEATR, TANIEC, INSTRUMENTALISTYKA). 6. ORGANIZACJA ZAJĘĆ STAŁYCH (ŚPIEW, TEATR, TANIEC, INSTRUMENTALISTYKA). 7. ORGANIZACJA EDUKACYJNYCH SPOTKAŃ MUZYCZNYCH TAKICH JAK PROSYNFONIKA I TYM PODOBNE. 8. ORGANIZACJA WARSZTATÓW ARTYSTYCZNYCH, FORMY STAŁE I WYJAZDOWE. 9. UDZIELANIE STYPENDIÓW LUB JEDNORAZOWEJ POMOCY DLA DZIECI SZCZEGÓLNIE UZDOLNIONYCH. 10. DOFINANSOWYWANIE AKREDYTACJI I PRZEJAZDÓW DZIECIOM I ICH OPIEKUNOM, KTÓRE OTRZYMAŁY NOMINACJE NA PRESTIŻOWE FESTIWALE ARTYSTYCZNE. 11. PROMOCJA RÓŻNYCH FORM ARTYSTYCZNYCH ORAZ POZYSKIWANIE FUNDUSZY NA ZAKUP STROJÓW I ELEMENTÓW SCENICZNYCH DLA FORM WYSTAWIANYCH PRZEZ STOWARZYSZENIE. 12. OPRACOWYWANIE, WYDAWANIE I UDOSTĘPNIANIE MATERIAŁÓW EDUKACYJNYCH (PŁYTY, PODRĘCZNIKI, NUTY) DLA NAUCZYCIELI, INSTRUKTORÓW I DZIECI, DOTYCZĄCYCH WYSZCZEGÓLNIONEJ DZIAŁALNOŚCI STOWARZYSZENIA ORAZ INNE MATERIAŁY ORGANIZACYJNE.