Rozpoczęcie działalności
2008-03-04
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
ospnietuszyna@gmail.com
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PREZES OSP REPREZENTUJE OSP NA ZEWNĄTRZ I KIERUJE PRACAMI ZARZĄDU. UMOWY, PEŁNOMOCNICTWA I DOKUMENTY FINANSOWE PODPISUJE W IMIENIU OSP PREZES LUB WICEPREZES I SKARBNIK
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
1.PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI MAJĄCEJ NA CELU ZAPOBIEGANIE POŻAROM ORAZ WSPÓŁDZIAŁANIE W TYM ZAKRESIE Z PAŃSTWOWĄ STRAŻĄ POŻARNĄ, ORGANAMI SAMORZĄDOWYMI I INNYMI PODMIOTAMI, 2.UDZIAŁ W AKCJACH RATOWNICZYCH PRZEPROWADZANYCH W CZASIE POŻARÓW, ZAGROŻEŃ EKOLOGICZNYCH ZWIĄZANYCH Z OCHRONĄ ŚRODOWISKA I INNYCH KLĘSK I ZDARZEŃ 3. INFORMOWANIE LUDNOŚCI O ISTNIEJĄCYCH ZAGROŻENIACH POŻAROWYCH I EKOLOGICZNYCH ORAZ SPOSOBACH OCHRONY PRZED NIMI. 4.ROZWIJANIE WŚRÓD CZŁONKÓW OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU ORAZ PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI KULTURALNO-OŚWIATOWEJ I ROZRYWKOWEJ. 5. DZIAŁANOŚĆ WSPOMAGAJĄCA ROZWÓJ GOSPODARCZY I POSTAWY PRZEDSIĘBIORCZOŚCI. 6. WYKONYWANIE INNYCH ZADAŃ WYNIKAJĄCYCH Z PRZEPISÓW O OCHRONIE PRZECIWPOŻAROWEJ ORAZ NINIEJSZEGO STATUTU. 7. DZIAŁANIA NA RZECZ OCHRONY ŚRODOWISKA, OCHRONY ZWIERZĄT I DZIEDZICTWA PRZYRODY. 8. DZIAŁANIA NA RZECZ ROZWOJU KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU ORAZ PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI KULTURALNO-OŚWIATOWEJ I ROZRYWKOWEJ DLA MIESZKAŃCÓW NIETYSZYNY, GMINY OSTRÓWEK I POWIATU WIELUŃSKIEGO. 9. PROMOWANIE POSTAW OBYWATELSKICH I AKTYWNOŚCI SPOŁECZNEJ, UPOWSZECHNIENIE OCHRONY PRAW CZŁOWIEKA I WOLNOŚCI OBYWATELSKICH ORAZ DZIAŁAŃ WSPOMAGAJĄCYCH ROZWÓJ DEMOKRACJI. 10. WSPIERANIE ROZWOJU I ROZSZERZANIE WIEDZY NA TEMAT DZIAŁALNOŚCI ROLNICZEJ. 11. ORGANIZOWANIE CZASU WOLNEGO I WYPOCZYNKU DZIECI I MŁODZIEŻY. 12.WSPIERANIE MIESZKAŃCÓW W PODEJMOWANIU AKTYWNOŚCI SPOŁECZNEJ. 13. OCHRONA I PROMOCJA ZDROWIA. 14. PROMOCJA I ORGANIZACJA WOLONTARIATU. 15. DZIAŁANIA NA RZECZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.