Rozpoczęcie działalności
2007-07-25
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W BIAŁYMSTOKU, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
REPREZENTOWANIE STOWARZYSZENIA NA ZEWNĄTRZ I DZIAŁANIE W JEGO IMIENIU ORAZ SKŁADANIE OŚWIADCZEŃ WOLI WE WSZYSTKICH SPRAWACH ZWIĄZANYCH Z DZIAŁALNOŚCIĄ STOWARZYSZENIA, W TYM ZAWIERANIE UMÓW I UDZIELANIE PEŁNOMOCNICTW W IMIENIU STOWARZYSZENIA; UPRAWNIONYCH DO POWYŻSZYCH DZIAŁAŃ JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE. DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI WE WSZYSTKICH SPRAWACH MAJĄTKOWYCH STOWARZYSZENIA, ZAWIERANIA UMÓW UDZIELANIA PEŁNOMOCNICTW W IMIENIU STOWARZYSZENIA UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
-KREOWANIE WIZERUNKU PUSZCZY KNYSZYŃSKIEJ I OKOLIC JAKO REGIONU ATRAKCYJNEGO TURYSTYCZNIE, - INTEGROWANIE ŚRODOWISK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO, GOSPODARCZEGO I ZAWODOWEGO ORAZ OSÓB, INSTYTUCJI I ORGANIZACJI ZAINTERESOWANYCH ROZWOJEM TURYSTYCZNYM PUSZCZY KNYSZYŃSKIEJ, - ZWIĘKSZANIE LICZBY TURYSTÓW ODWIEDZAJĄCYCH PUSZCZĘ KNYSZYŃSKĄ, - DZIAŁANIE NA RZECZ POPRAWY INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ PUSZCZY KNYSZYŃSKIEJ, - KOORDYNACJA DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH PODEJMOWANYCH W PUSZCZY KNYSZYŃSKIEJ, - POZYSKIWANIE ŚRODKÓW FINANSOWYCH NA RZECZ ROZWOJU TURYSTYKI, - STWORZENIE PLATFORMY WSPÓŁPRACY PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH TURYSTYKI Z WŁADZAMI LOKALNYMI, REGIONALNYMI I KRAJOWYMI I MIĘDZYNARODOWYMI, - WSPIERANIE LOKALNEJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W DZIEDZINIE TURYSTYKI, - PROPAGOWANIE IDEI TURYSTYKI JAKO JEDNEJ Z WIODĄCYCH GAŁĘZI GOSPODARKI PUSZCZY KNYSZYŃSKIEJ, - DZIAŁANIA ZWIĄZANE ZE SPORTEM, - DZIAŁANIA NA RZECZ WSPIERANIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH I RÓWNOUPRAWNIENIA, - DZIAŁANIE NA RZECZ OCHRONY ZWIERZĄT, EKOLOGII ORAZ OCHRONY DZIEDZICTWA PRZYRODNICZEGO, - WYSTĘPOWANIE NA RZECZ INTEGRACJI EUROPEJSKIEJ ORAZ ROZWIJANIA KONTAKTÓW WSPÓŁPRACY MIĘDZY SPOŁECZEŃSTWAMI, - DZIAŁANIE NA RZECZ KRAJOZNAWSTWA, KULTURY, SZTUKI, OCHRONY DÓB KULTURY I TRADYCJI - PROWADZENIE BADAŃ MARKETINGOWYCH W ZAKRESIE TURYSTYKI ORAZ ICH ANALIZA, - DOSKONALENIE KADR W ZAKRESIE PLANOWANIA I REALIZACJI WSPÓLNYCH IMPREZ TURYSTYCZNYCH, - PROWADZENIE SZKOLEŃ W ZAKRESIE ZADAŃ STATUTOWYCH, - DZIAŁALNOŚĆ POZOSTAŁYCH ORGANIZACJI CZŁONKOWSKICH GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANA.