Rozpoczęcie działalności
2007-07-18
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
INNA ORGANIZACJA SPOŁECZNA LUB ZAWODOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
ORGANIZACJĘ REPREZENTUJE PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB UPOWAŻNIONA PRZEZ NIEGO OSOBA. DO ZAWIERANIA UMÓW, UDZIELANIA PEŁNOMOCNICTWA I SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI WE WSZYSTKICH SPRAWACH MAJĄTKOWYCH WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW - SKARBNIK, PREZES LUB WICEPREZES.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
1. KREOWANIE I UPOWSZECHNIANIE WIZERUNKU ZALEWU (JEZIORA) SULEJOWSKIEGO I OKOLICZNYCH TERENÓW JAKO MIEJSC ATRAKCYJNYCH TURYSTYCZNIE W KRAJU I ZA GRANICĄ, 2. POPULARYZACJA I ROZWÓJ TURYSTYKI, SPORTU, REKREACJI, NA ZALEWIE SULEJOWSKIM I OKOLICZNYCH TERENACH, 3. INTEGRACJA ŚRODOWISKA TURYSTYCZNEGO REGIONU POPRZEZ WSPÓŁPRACĘ SAMORZĄDÓW TERYTORIALNYCH Z SEKTOREM GOSPODARKI TURYSTYCZNEJ, ORGANIZACJAMI SPORTOWYMI ORAZ OSOBAMI I INSTYTUCJAMI ZAINTERESOWANYMI ROZWOJEM TURYSTYKI, SPORTU I REKREACJI, 4. STWORZENIE SPÓJNEGO SYSTEMU PROMOCJI TURYSTYCZNEJ NA SZCZEBLU LOKALNYM, REGIONALNYM, OGÓLNOPOLSKIM ORAZ POZA GRANICAMI KRAJU, 5. WZROST LICZBY TURYSTÓW ODWIEDZAJĄCYCH ZALEW SULEJOWSKI (JEZIORO) I OKOLICZNE TERENY, 6. KOORDYNACJA DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH ORAZ UŁATWIENIE IDENTYFIKACJI POWYŻSZEGO REGIONU W KAMPANIACH REKLAMOWO-PROMOCYJNYCH POPRZEZ STANDARYZACJĘ WYDAWNICTW, MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH, WYSTROJU STOISK LOT DOTYCZĄCYCH ZALEWU (JEZIORA) SULEJOWSKIEGO I OKOLICZNYCH TERENÓW ORAZ REGIONU NA IMPREZACH TARGOWYCH, 7. WSPÓŁPRACA Z REGIONALNĄ ORGANIZACJĄ TURYSTYCZNĄ ORAZ POLSKĄ ORGANIZACJĄ TURYSTYCZNĄ, 8. TWORZENIE MARKOWYCH PRODUKTÓW TURYSTYCZNYCH, 9. PROMOCJA I ROZWÓJ PRODUKTÓW TURYSTYCZNYCH NAD ZALEWEM SULEJOWSKIM (JEZIORZE) I OKOLICZNYMI TERENAMI ORAZ W REGIONIE, 10. WZROST WPŁYWÓW Z TURYSTYKI, 11. POPRAWA LOKALNEJ INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ ZALEWU SULEJOWSKIEGO (JEZIORA) I OKOLICZNYCH TERENÓW POPRZEZ POPRAWĘ LOKALNEGO SYSTEMU INFORMACJI TURYSTYCZNEJ ORAZ WŁĄCZENIE GO DO REGIONALNEGO I KRAJOWEGO ZARZĄDZANIA SYSTEMEM INFORMACJI TURYSTYCZNEJ, 12. INICJOWANIE, OPINIOWANIE, WSPOMAGANIE PLANÓW ROZWOJU I MODERNIZACJI INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ NAD ZALEWEM SULEJOWSKIM I OKOLICAMI ORAZ W REGIONIE, 13. STWORZENIE PLATFORMY WSPÓŁPRACY PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH TURYSTYKI Z WŁADZAMI LOKALNYMI, REGIONALNYMI I KRAJOWYMI 14. DOSKONALENIE KADR TURYSTYCZNYCH, PROWADZENIE BADAŃ RYNKOWYCH, ANALIZ I MONITOROWANIA RYNKU TURYSTYCZNEGO.