Województwo
ZACHODNIOPOMORSKIE
Rozpoczęcie działalności
2007-07-10
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W KOSZALINIE, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO OŚWIADCZEŃ WOLI W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH WYMAGANE SĄ PODPISY DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU , W POZOSTAŁYM ZAKRESIE PODMIOT REPREZENTUJE PRZEWODNICZĄCY ZARZĄDU.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
CELEM STOWARZYSZENIA JEST ROZWIJANIE,POPULARYZOWANIE I PROWADZENIE PRAKTYCZNEJ DZIAŁALNOŚCI Z DBAŁOŚCIĄ O TO,BY DZIAŁANIA TE SŁUŻYŁY LUDZIOM POMOCĄ W ŻYCIU I W ZACHOWANIU ZDROWIA,WSZECHSTRONNE WSPIERANIE ROZWOJU I FUNKCJONOWANIA SPOŁECZNEGO DZIECI Z ADHD I INNYMI DYSFUNKCJAMI,POMOC ICH RODZINOM ORAZ KSZTAŁTOWANIE POSTAW ZROZUMIENIA I AKCEPTACJI PROBLEMÓW Z TYM ZWIĄZANYCH ORAZ POMOC DOROSŁYM Z ADHD. 1.EDUKACJA RODZICÓW,NAUCZYCIELI I PEDAGOFÓW W ZAKRESIE WSPIERANIA SPOŁECZNEGO DZIECI Z ADHD I INNYMI DYSFUNKCJAMI I METODY PRACY Z UCZNIEM Z ADHD I INNYMI DYSFUNKCJAMI. 2.REWALIDACJA DZIECI Z ADHD I INNYMI DYSFUNKCJAMI - USPRAWNIANIE ZABURZONYCH FUNKCJI PERCEPCYJNYCH I POZNAWCZYCH GŁÓWNIE UWAGI,PAMIĘCI I POPRAWNOŚCI ORTOGRAFICZNEJ. 3.ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH I KOMUNIKACYJNYCH DZIECI Z ADHD I INNYMI DYSFUNKCJAMI. 4.WSPOMAGANIE EDUKACJI DZIECI Z ADHD I INNYMI DYSFUNKCJAMI POPRZEZ TWORZENIE SZKÓŁ TERAPEUTYCZNYCH. 5.UDZIELANIE PORAD FORMALNO-PRAWNYCH DOTYCZĄCYCH FUNKCJONOWANIA DZIECI Z ADHD I INNYMI DYSFUNKCJAMI W SZKOLE. 6.BEZPOŚREDNIEDZIAŁANIA W ZAKRESIE NAUKI,EDUKACJI,OŚWIATY I WYCHOWANIA. 7.ORGANIZACJA WYPOCZYNKU DZIECI I MŁODZIEŻY Z ADHD I INNYMI DYSFUNKCJAMI. 8.BEZPOŚREDNIE DZIAŁANIA W ZAKRESIE PORZĄDKU I BEZPIECZEŃSTWA PUBLICZNEGO ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA PATOLOGIOM SPOŁECZNYM. 9.UPOWZECHNIANIE I OCHRONA WOLNOŚCI I PRAW CZŁOWIEKA ORAZ SWOBÓD OBYWATELSKICH , A TAKŻE DZIAŁANIA WSPIERAJĄCE ROZWÓJ DEMOKRACJI. 10.PROMOCJA I ORGANIZACJA WOLONTARIATU. 11.POZYSKIWANIE ŚRODKÓW NA REALIZACJĘ CELÓW STATUTOWYCH.