SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU GDZY ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY: - REPREZENTACJA JEDNOOSOBOWA - PREZES ZARZĄDU W PRZYPADKU GDY ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY: - REPREZENTACJA JEDNOSOBOWA - PREZES ZARZĄDU - REPREZENTACJA ŁĄCZNA: DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE, CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM, DWÓCH PROKURENTÓW ŁĄCZNIE.
Organizacja Infrastruktura komunikacyjna. badania-szkolenia-konsulting osiągnęła 195 330 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 195 330 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 248 405 zł.
Strata netto wyniosła 53 075 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1416 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 195 330 zł w 2023 roku.
• 361 342 zł w 2022 roku.
• 184 805 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1176 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -53 075 zł w 2023 roku.
• 125 356 zł w 2022 roku.
• -44 717 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Infrastruktura komunikacyjna. badania-szkolenia-konsulting wynosi -53 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
777 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -53 075 zł w
2023 roku.
• 125 356 zł w
2022 roku.
• -44 717 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Infrastruktura komunikacyjna. badania-szkolenia-konsulting wynosi 136 779 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 488 325 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -15 705 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 136 779 zł w 2023 roku.
• 788 682 zł w 2022 roku.
• 123 203 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Infrastruktura komunikacyjna. badania-szkolenia-konsulting wynosi 0,12%. To oznacza, że firma ma szansę 0,12% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,011% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,12% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
• 0,09% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 211 182
zł.
Koszty operacyjne Infrastruktura komunikacyjna. badania-szkolenia-konsulting wyniosły 248 405
zł.
Wynagrodzenia stanowią 85%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
15 596 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 211 182 zł w 2023 roku
• 189 582 zł w 2022 roku
• 188 761 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
6.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
85% w 2023 roku
•
80% w 2022 roku
•
82% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Infrastruktura komunikacyjna. badania-szkolenia-konsulting wyniosła 222 929 zł.
a
ktywa trwałe to 95 296 zł.
a
ktywa obrotowe to 127 633 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 222 929 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 8745 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 214 184 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -14 050 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 222 929 zł w 2023 roku.
• 368 143 zł w 2022 roku.
• 292 704 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -24%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -607%.
Marża operacyjna wyniosła -27%.
Marża netto wyniosła -27%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -94.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Infrastruktura komunikacyjna. badania-szkolenia-konsulting wyniosły 214 184 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 222 929 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 96%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8150 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 214 184 zł w 2023 roku
• 306 323 zł w 2022 roku
• 356 239 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 96% w 2023 roku
• 83% w 2022 roku
• 122% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Infrastruktura komunikacyjna. badania-szkolenia-konsulting wykazała przychody na poziomie 195 330 zł.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Infrastruktura komunikacyjna. badania-szkolenia-konsulting wykazała zysk netto większy niż 20% organizacji z branży "Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 50% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 2% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 20% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 50% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 46% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 77% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 2% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.001%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Wysokowski Adam
posiada 120 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Podobne organizacje do
INFRASTRUKTURA KOMUNIKACYJNA. BADANIA-SZKOLENIA-KONSULTING