REKLAMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
KRS
0000266850
NIP
5840901860
REGON
190125464

Podsumowanie

aktywa
2,3 mln
przychód
49 tys.
zysk
-491 tys.
wartość firmy
1,7 mln
Podstawowe info
Województwo
POMORSKIE
Miejscowość
GDAŃSK
Adres
BIAŁA, 7
Kod pocztowy
80-435
Rejestracja
2006-11-08
Rozpoczęcie działalności
1993-01-11
Kapitał zakładowy
52500,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Reklama osiągnęła 49 278 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 41 322 zł. Pozostałe przychody to 7956 zł.
Całkowite koszty wyniosły 532 019 zł.
Strata netto wyniosła 490 697 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -5337 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 49 278 zł w 2023 roku.
• 76 364 zł w 2022 roku.
• 50 628 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -82 714 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -490 697 zł w 2023 roku.
• -55 688 zł w 2022 roku.
• -251 694 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Reklama wynosi 1 719 907 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 8 997 627 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -122 118 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 719 907 zł w 2023 roku.
• 2 105 987 zł w 2022 roku.
• 2 137 921 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Reklama wyniosła 2 254 022 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 2 206 555 zł.
a
ktywa obrotowe to 47 467 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 254 022 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 249 407 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4616 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -215 764 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 254 022 zł w 2023 roku.
• 3 132 772 zł w 2022 roku.
• 3 259 905 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -22%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -22%.
Marża operacyjna wyniosła -220%.
Marża netto wyniosła -996%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -45.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -167.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Reklama wyniosły 4616 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 254 022 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 0%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -62 650 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4616 zł w 2023 roku
• 392 668 zł w 2022 roku
• 454 347 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2023 roku
• 13% w 2022 roku
• 14% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Reklama wykazała przychody na poziomie 49 278 zł.
Organizacja zarobiła -490 697 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -490 697 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Reklama wykazała zysk netto większy niż 6% organizacji z branży "Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków".
Organizacja wykazała przychód większy niż 43% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00005%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 6% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 43% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 59% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 9% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 0.00005%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Mischke Melech Neonila posiada 200 udziałów, które stanowią 40% firmy.
Polanowski Bogusław posiada 135 udziałów, które stanowią 27% firmy.
Panfil Katarzyna posiada 100 udziałów, które stanowią 20% firmy.
Gmyrek Elżbieta posiada 65 udziałów, które stanowią 13% firmy.