Rozpoczęcie działalności
2006-07-28
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
1. OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDACJI Z ZASTRZEŻENIEM UST. 2 SKŁADAJĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU I PEŁNOMOCNIK POWOŁANY PRZEZ ZARZĄD. 2. W SPRAWACH NIE ZWIĄZANYCH Z ZACIĄGANIEM ZOBOWIĄZAŃ MAJĄTKOWYCH LUB ZWIĄZANYCH Z ZACIĄGANIEM ZOBOWIĄZAŃ MAJĄTKOWYCH PONIŻEJ 10000(DZIESIĘCIU TYSIĘCY) ZŁOTYCH OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDACJI MOŻE SKŁADAĆ JEDNOOSOBOWO PREZES FUNDACJI.
Organ nadzoru
RADA FUNDACJI
Cel działania
1. PROPAGOWANIE TWÓRCZYCH FORM W WYCHOWANIU I NAUCZANIU DZIECI I MŁODZIEŻY, ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM UPOWSZECHNIANIA ZAŁOŻEŃ PEDAGOGIKI MARII MONTESSORI. 2. WSPIERANIE WSZELKIEJ DZIAŁALNOŚCI MAJĄCEJ NA CELU ZAPOZNANIE RODZICÓW, WYCHOWAWCÓW I NAUCZYCIELI Z TYMI METODAMI PRACY PEDAGOGICZNEJ, KTÓRE INICJUJĄ SPONTANICZNĄ I TWÓRCZĄ AKTYWNOŚĆ DZIECI I MŁODZIEŻY, UMOŻLIWIAJĄ IM WSZECHSTRONNY ROZWÓJ FIZYCZNY, EMOCJONALNY, DUCHOWY, KULTUROWY I SPOŁECZNY, MIEDZY INNYMI POPRZEZ UAKTYWNIANIE W DZIECKU SAMODZIELNOŚCI I WIARY WE WŁASNE SIŁY. 3. WSPIERANIE WSZELKIEJ DZIAŁALNOŚCI NA RZECZ UPOWSZECHNIANIA TEGO RODZAJU METOD PRACY PEDAGOGICZNEJ W PLACÓWKACH EDUKACYJNYCH NA WSZYSTKICH POZIOMACH NAUCZANIA ORAZ OŚRODKACH WSPOMAGAJĄCYCH WYCHOWANIE I ROZWÓJ DZIECI, ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM PLACÓWEK INTEGRACYJNYCH. 4. ORGANIZOWANIE POMOCY DLA WSZYSTKICH TWÓRCZYCH INICJATYW, MAJĄCYCH NA CELU DOBRO DZIECKA I JEGO OPTYMALNY ROZWÓJ. 5. WSPIERANIE RODZICÓW I WYCHOWAWCÓW W POSZUKIWANIU ROZWIĄZAŃ INNOWACYJNYCH WYCHOWANIA DZIECI I MŁODZIEŻY, KTÓRE MAJĄ NA CELU POSZANOWANIE GODNOŚCI I INTEGRALNOŚCI DZIECI.