Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Sposób reprezentacji
DO PROWADZENIA SPRAW KLUBU UPOWAŻNIONY JEST ZARZĄD LUB OSOBA PRZEZ ZARZĄD DO TEGO UPOWAŻNIONA. W SPRAWIE UPOWAŻNIENIA STOSUJE SIĘ PRZEPISY KODEKSU CYWILNEGO O PEŁNOMOCNICTWACH Z UWZGLĘDNIENIEM POSTANOWIEŃ NINIEJSZEGO STATUTU DOTYCZĄCYCH REPREZENTACJI. DLA SKUTECZNOŚCI OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH W IMIENIU KLUBU, W SPRAWACH MAJĄCYCH SKUTEK DLA ROZPORZĄDZAJĄCYCH POSIADANYM PRZEZ KLUB MAJĄTKIEM WYMAGA SIĘ: - W SPRAWACH ZWYKŁEGO ZARZĄDU - PODPISU PREZESA KLUBU LUB PODPISÓW DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU JEDNOCZEŚNIE; - W SPRAWACH WYKRACZAJĄCYCH POZA ZAKRES ZWYKŁEGO ZARZĄDU - UCHWAŁY ZARZĄDU PODJĘTEJ WIĘKSZOŚCIĄ 2/3 GŁOSÓW, PRZY OBECNOŚCI WSZYSTKICH CZŁONKÓW ZARZĄDU.
Postępowanie likwidacyjne
Tak
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA
Cel działania
CELEM KLUBU JEST: A/POPULARYZACJA MARKI BMW POPRZEZ ORGANIZOWANIE SPOTKAŃ, IMPREZ SPORTOWYCH ORAZ TOWARZYSKICH, TURYSTYKI MOTOROWEJ, ZLOTÓW LOKALNYCH I OGÓLNOPOLSKICH, B/ROZPOWSZECHNIANIE I ROZWIJANIE WŚRÓD AUTOMOBILISTÓW KULTURY MOTORYZACYJNEJ ORAZ ZACHĘCANIE ZAINTERESOWANYCH ROZWOJEM MOTORYZACJI PRZYJAZNEJ CZŁOWIEKOWI, C/PODEJMOWANIE DZIAŁAŃ W CELU POPRAWY BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO, D/ZWIĘKRZANIE LICZBY MIŁOŚNIKÓW MARKI BMW, E/PROPAGOWANIE WIEDZY ZWIĄZANEJ Z UŻYTKOWANIEM SAMOCHODÓW MARKI BMW, F/PROMOCJA AKTYWNYCH FORM KLUBOWEGO ŻYCIA, TURYSTYKI, KRAJOZNAWSTWA I WYPOCZYNKU, G/STWARZANIE MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY Z SERWISAMI MOTORYZACYJNYMI, PROMOWANIA ICH PRODUKTÓW I USŁUG JAK RÓWNIEŻ POZYSKIWANIA NOWYCH KONTAKTÓW UMOŻLIWJAJĄCYCH EKSPLOATACJĘ POJAZDÓW, H/WSPIERANIE I ORGANIZOWANIE AKCJI CHARYTATYWNYCH.