SĄD REJONOWY W GLIWICACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - CZŁONEK ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO, W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU W DZIAŁANIU ŁĄCZNYM LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
ista Customer Service Poland to wiodąca firma zajmująca się zarządzaniem danymi iefektywnością energetyczną budynków, oferująca kompleksowe rozwiązania mające na celu poprawę komfortu życia ich mieszkańców oraz optymalizację kosztów. Dzięki nowoczesnym, cyfrowym technologiom, organizacja umożliwia mieszkańcom lepsze monitorowanie i kontrolowanie zużycia energii, co przekłada się na oszczędności finansowe oraz redukcję emisji CO2. W istotny sposób wpływa również na podniesienie wartości nieruchomości, pomagając właścicielom w zwiększeniu efektywności energetycznej budynków. Organizacja jest pionierem innowacji w branży, przygotowując się na przyszłość w oparciu o Internet Rzeczy oraz dążąc do zrównoważonego rozwoju. Dzięki ponad 6,150 pracownikom w 21 krajach, ista angażuje się na rzecz ochrony klimatu, a także wspiera lokalne społeczności poprzez działania społeczne typu CSR, co pozwala na istotne ograniczenie emisji CO2 w Niemczech oraz innych regionach, w których operuje.
W skrócie
Zarządzanie danymi i efektywnością energetyczną budynków
Wsparcie dla mieszkańców w monitorowaniu zużycia energii
Zwiększanie wartości nieruchomości dla właścicieli
Przygotowanie infrastruktury budynków na IoT
Działania na rzecz zrównoważonego rozwoju i ochrany klimatu
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Ista customer service poland osiągnęła 239 442 762 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 239 373 137 zł. Pozostałe przychody to 69 625 zł.
Całkowite koszty wyniosły 228 626 162 zł.
Zysk netto wyniósł 10 746 975 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 21 615 460 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 239 442 762 zł w 2023 roku.
• 198 359 209 zł w 2022 roku.
• 160 274 817 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1 071 829 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 10 746 975 zł w 2023 roku.
• 9 067 571 zł w 2022 roku.
• 7 448 581 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ista customer service poland wynosi 230 327 780 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
27 711 373 zł a 598 606 904 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 21 534 561 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 230 327 780 zł w 2023 roku.
• 191 910 898 zł w 2022 roku.
• 155 494 664 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ista customer service poland wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Ista customer service poland wyniosła 73 177 233 zł.
a
ktywa trwałe to 27 327 477 zł.
a
ktywa obrotowe to 45 849 756 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 73 177 233 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 36 948 497 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 36 228 736 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 6 958 372 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 73 177 233 zł w 2023 roku.
• 64 125 819 zł w 2022 roku.
• 51 861 044 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 29%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Ista customer service poland wyniosły 36 228 736 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 73 177 233 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 50%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3 175 789 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 36 228 736 zł w 2023 roku
• 32 924 297 zł w 2022 roku
• 26 727 093 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 50% w 2023 roku
• 51% w 2022 roku
• 52% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Ista customer service poland wykazała przychody na poziomie 239 442 762 zł.
Organizacja zarobiła 14 430 705 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3 683 730 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 10 746 975 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 26% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 393 955 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3 683 730 zł w 2023 roku
• 2 709 885 zł w 2022 roku
• 2 230 303 zł w 2021 roku
Organizacja Ista customer service poland wykazała zysk netto większy niż 99% organizacji z branży "Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność".
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 99% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 3%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 56% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 3%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Ista Polska
posiada 400 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 30.12.2016 jest
Ista Polska
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 23.01.2006 do 30.12.2016
była Ista Polska
kontrolująca 100% udziałów.
W okresie od 06.12.2005 do 23.01.2006 najwięcej udziałów posiadała Ista Polska . Jej udziały w tym czasie wynosiły 99%.
Podobne organizacje do ISTA CUSTOMER SERVICE POLAND