ISTA CUSTOMER SERVICE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000246419
NIP
5213368904
REGON
140346069

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
73,2 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
239,4 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
10,8 mln
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
230,3 mln
Info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
GLIWICE
Adres
UL. PIWNA, 8 A
Kod pocztowy
44-100
Rejestracja
2005-12-06
Rozpoczęcie działalności
2005-12-07
Kapitał zakładowy
200000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W GLIWICACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - CZŁONEK ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO, W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU W DZIAŁANIU ŁĄCZNYM LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Opis
ista Customer Service Poland to wiodąca firma zajmująca się zarządzaniem danymi iefektywnością energetyczną budynków, oferująca kompleksowe rozwiązania mające na celu poprawę komfortu życia ich mieszkańców oraz optymalizację kosztów. Dzięki nowoczesnym, cyfrowym technologiom, organizacja umożliwia mieszkańcom lepsze monitorowanie i kontrolowanie zużycia energii, co przekłada się na oszczędności finansowe oraz redukcję emisji CO2. W istotny sposób wpływa również na podniesienie wartości nieruchomości, pomagając właścicielom w zwiększeniu efektywności energetycznej budynków. Organizacja jest pionierem innowacji w branży, przygotowując się na przyszłość w oparciu o Internet Rzeczy oraz dążąc do zrównoważonego rozwoju. Dzięki ponad 6,150 pracownikom w 21 krajach, ista angażuje się na rzecz ochrony klimatu, a także wspiera lokalne społeczności poprzez działania społeczne typu CSR, co pozwala na istotne ograniczenie emisji CO2 w Niemczech oraz innych regionach, w których operuje.
W skrócie
  • Zarządzanie danymi i efektywnością energetyczną budynków
  • Wsparcie dla mieszkańców w monitorowaniu zużycia energii
  • Zwiększanie wartości nieruchomości dla właścicieli
  • Przygotowanie infrastruktury budynków na IoT
  • Działania na rzecz zrównoważonego rozwoju i ochrany klimatu

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Ista customer service poland osiągnęła 239 442 762 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 239 373 137 zł. Pozostałe przychody to 69 625 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 228 626 162 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 10 746 975 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 21 615 460 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 239 442 762 zł w 2023 roku.
• 198 359 209 zł w 2022 roku.
• 160 274 817 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 1 071 829 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 10 746 975 zł w 2023 roku.
• 9 067 571 zł w 2022 roku.
• 7 448 581 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Ista customer service poland wynosi 230 327 780 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 27 711 373 zł a 598 606 904 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 21 534 561 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 230 327 780 zł w 2023 roku.
• 191 910 898 zł w 2022 roku.
• 155 494 664 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ista customer service poland wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Ista customer service poland wyniosła 73 177 233 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 27 327 477 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 45 849 756 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 73 177 233 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 36 948 497 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 36 228 736 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 6 958 372 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 73 177 233 zł w 2023 roku.
• 64 125 819 zł w 2022 roku.
• 51 861 044 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 15%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 29%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 6%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 4%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Ista customer service poland wyniosły 36 228 736 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 73 177 233 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 50%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3 175 789 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 36 228 736 zł w 2023 roku
• 32 924 297 zł w 2022 roku
• 26 727 093 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 50% w 2023 roku
• 51% w 2022 roku
• 52% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Ista customer service poland wykazała przychody na poziomie 239 442 762 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 14 430 705 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 3 683 730 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 10 746 975 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 26% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 393 955 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3 683 730 zł w 2023 roku
• 2 709 885 zł w 2022 roku
• 2 230 303 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Ista customer service poland wykazała zysk netto większy niż 99% organizacji z branży "Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 56% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 55% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 56% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 69% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 64% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 99% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 56% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 3%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ista Polska posiada 400 udziałów, które stanowią 100% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 30.12.2016 jest Ista Polska kontrolujący 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 23.01.2006 do 30.12.2016 była Ista Polska kontrolująca 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 06.12.2005 do 23.01.2006 najwięcej udziałów posiadała Ista Polska . Jej udziały w tym czasie wynosiły 99%.