Rozpoczęcie działalności
2005-11-10
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DLA WAŻNOŚCI WSZELKICH INNYCH DZIAŁAŃ, PISM I DOKUMENTÓW WYSTARCZAJĄCY JEST PODPIS JEDNEGO Z CZŁONKÓW ZARZĄDU.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
1. PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI POŻYTKU PUBLICZNEGO W ROZUMIENIU USTAWY Z DNIA 24 KWIETNIA 2003 ROKU O DZIAŁALNOŚCI POŻYTKU PUBLICZNEGO I O WOLONTARIACIE (DZ.U. 03.96.873 Z PÓŹNIEJSZYMI ZMIANAMI); 2. PROMOCJA I ROZPOWSZECHNIANIE ZAŁOŻEŃ TEORETYCZNYCH I PRAKTYCZNYCH ZIP JAKO NARZĘDZIA SOCJALNEJ I EKONOMICZNEJ INTEGRACJI WSZYSTKICH GRUP SPOŁECZNYCH; 3. PRZEPROWADZANIE STUDIÓW I DOSTARCZANIE INFORMACJI ORAZ PLATFORMY POMOSTOWEJ POMIĘDZY PROJEKTOWANIEM A ŚRODOWISKIEM BIZNESU, INSTYTUCJI PAŃSTWOWYCH I PRYWATNYCH, JEDNOSTEK ADMINISTRACYJNYCH, EDUKACYJNYCH, KULTURALNYCH; 4. PRZEKAZYWANIE CZŁONKOM STOWARZYSZENIA WSZELKICH INFORMACJI MAJĄCYCH ZNACZENIE DLA ICH DZIAŁALNOŚCI ORAZ ORGANIZACJA INNYCH DZIAŁAŃ MAJĄCA NA CELU PODNIESIENIE JAKOŚCI OFEROWANYCH USŁUG; 5. REPREZENTOWANIE INTERESÓW SWOICH CZŁONKÓW WOBEC ORGANÓW ADMINISTRACJI PAŃSTWOWEJ I SAMORZĄDOWEJ ORAZ INNYCH INSTYTUCJI I ORGANIZACJI; 6. WSPÓŁPRACA I INFORMOWANIE ORGANÓW SAMORZĄDOWYCH I RZĄDOWYCH O PROBLEMATYCE ZIP, ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM ZAGADNIEŃ SPOŁECZNO-GOSPODARCZYCH; 7. PODEJMOWANIE I PROPAGOWANIE ROZWIĄZAŃ ZIP W CELACH PROMOCJI I INTEGRACJI POLSKIEGO PROJEKTOWANIA NA RYNKACH EUROPEJSKICH; 8. DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA ROZWÓJ SOCJALNY I EKONOMICZNY, W TYM ROZWÓJ GOSPODARCZY POPRZEZ PROPAGOWANIE I WDRAŻANIE IDEI ZIP; 9. PROPAGOWANIE I POMOC W PROWADZENIU STUDIÓW I BADAŃ Z ZAKRESU ZIP; 10. UCZESTNICTWO W DZIAŁANIACH NA SZCZEBLU EUROPEJSKIM I ŚWIATOWYM W CELU PROPAGOWANIA IDEI ZIP; 11. ZRZESZANIE I PROMOCJA ORAZ UPOWSZECHNIANIE ROLI PROJEKTANTÓW (W TYM ARCHITEKTÓW, PROJEKTANTÓW FORM PRZEMYSŁOWYCH, PROJEKTANTÓW WNĘTRZ, ARTYSTÓW PLASTYKÓW, GRAFIKÓW, FOTOGRAFIKÓW I INNYCH) W ŚRODOWISKACH REPREZENTUJĄCYCH: DZIAŁALNOŚĆ BADAWCZO-ROZWOJOWĄ, ZARZĄDZANIE, WYTWÓRCZOŚĆ I MARKETING; 12. WSPIERANIE ROZWOJU I UPOWSZECHNIANIE IDEI ZIP POPRZEZ POZYSKIWANIE SZEROKICH KRĘGÓW JEJ ODBIORCÓW WŚRÓD ŚRODOWISK INSTYTUCJI PAŃSTWOWYCH I BIZNESU; 13. PROMOCJA I UPOWSZECHNIANIE MISJI ZIP.