SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DLA WAŻNOŚCI OŚWIADCZENIA WOLI,PISM I DOKUMENTÓW TOWARZYSTWA,W TYM DOKUMENTÓW W PRZEDMIOCIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH,WYMAGANE SĄ PODPISY CO NAJMNIEJ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
CELE DZIAŁALNOŚCI TOWARZYSTWA TO: 1. INTEGRACJA ŚRODOWISKA OSÓB ZAJMUJĄCYCH SIĘ ZAWODOWO MARKETINGIEM 2. SAMOKSZTAŁCENIE ORAZ WYMIANA DOŚWIADCZEŃ ZAWODOWYCH 3. PODNOSZENIE WIEDZY I UMIEJĘTNOŚCI MARKETINGOWYCH W ŚRODOWISKACH GOSPODARCZYCH 4. DZIAŁALNOŚĆ OPINIOTWÓRCZA ORAZ POPULARYZACJA DOBRYCH STANDARDÓW MERKETINGOWYCH 5. PROMOCJA NOWYCH FORM ORGANIZACYJNO-INFORMATYCZNYCH W ORGANIZMACH GOSPODARCZYCH ORAZ INSTYTUCJACH ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ, EDUKACYJNYCH I KULTURALNYCH. 6. PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI SPOŁECZNIE UŻYTECZNEJ W NASTĘPUJĄCYCH OBSZARACH: A)BADANIA I ROZWÓJ, W TYM:-PROWADZENIE PROJEKTÓW BADAWCZYCH; -WDRAŻANIE WYNIKÓW BADAŃ;- INICJOWANIE WSPÓŁPRACY ŚRODOWISK NAUKOWYCH I BIZNESOWYCH; B)BIZNES I PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ, W SZCZEGÓLNOŚCI:- SZKOLENIA I DORADZTWO; -WSPIERANIE INNOWACYJNOŚCI; -WSPIERANIE DZIAŁALNOŚCI PRZEDSIĘBIORCÓW; -WSPARCIE PRZY ZAKŁADANIU FIRM C)INFORMATYZACJA I E-SPOŁECZEŃSTWO, W SZCZEGÓLNOŚCI:-DIGITALIZACJA ZASOBÓW KULTURY I DZIEDZICTWA NARODOWEGO; -PRZECIWDZIAŁANIA WYKLUCZENIU SPOŁECZNEMU;- WYRÓWNANIE SZANS EDUKACYNYCH;- PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZENIU CYFROWEMU D) OTOCZENIE BIZNESU, W SZCZEGÓLNOŚCI:- TWORZENIE I ROZWÓJ KLASTRÓW; - WSPARCIE INSTYTUCJI OTOCZENIA BIZNESU W TWORZENIU KORZYSTNYCH WARUNKÓW DLA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORCZOŚCI E) RYNEK PRACY , W SZCZEGÓLNOŚCI:- PRZECIWDZIAŁANIE BEZROBOCIU I TWORZENIE MIEJSC PRACY;- ORGANIZACJA STAŻÓW I PRAKTYK; -SZKOLENIA I DORADZTWO DLA OSÓB POWRACAJĄCYCH NA RYNEK PRACY
z branży marketingowej, działająca na terenie Śląska. Stowarzyszenie koncentruje się na edukacji, promocji i wymianie wiedzy z zakresu marketingu oraz nowych technologii. Organizuje liczne spotkania, konferencje oraz warsztaty, które umożliwiają uczestnikom poszerzanie wiedzy oraz nawiązywanie cennych kontaktów branżowych. Jednym z flagowych przedsięwzięć Towarzystwa są 'Wieczory z marketingiem', w trakcie których eksperci dzielą się najnowszymi trendami i praktykami marketingowymi. Innym istotnym wydarzeniem jest 'Kongres Ludzi Marketingu', skupiający czołowe postaci świata marketingu. Śląskie Towarzystwo Marketingowe aktywnie angażuje się również w projekty edukacyjne, takie jak szkolenia czy audyty marketingowe, które mają na celu podnoszenie kompetencji zawodowych uczestników. Organizacja współpracuje z wieloma uczelniami i firmami, zapewniając merytoryczne wsparcie oraz możliwości rozwoju zawodowego. ŚTM promuje rzetelne standardy w marketingu i dąży do tworzenia społeczności profesjonalistów, którzy mogą czerpać korzyści z wzajemnych doświadczeń i wiedzy.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
ŚLĄSKIE TOWARZYSTWO MARKETINGOW