SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI, UPOWAŻNIENI SA: A) JEŚLI ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY : - SAMODZIELNIE PREZES ZARZĄDU B) JEŚLI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY: - DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE, - JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PRKURENTEM.
Organizacja Ad management osiągnęła 22 879 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 22 879 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 22 596 114 zł.
Strata netto wyniosła 22 573 235 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -2923 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 22 879 zł w 2023 roku.
• 3601 zł w 2022 roku.
• 38 697 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -3 643 473 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -22 573 235 zł w 2023 roku.
• -3 806 729 zł w 2022 roku.
• -1 617 451 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ad management wynosi 3 544 389 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 18 822 059 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -3 671 970 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 544 389 zł w 2023 roku.
• 20 461 463 zł w 2022 roku.
• 23 339 908 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ad management wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,018% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
• 0,17% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Ad management wyniosła 39 826 386 zł.
a
ktywa trwałe to 30 117 133 zł.
a
ktywa obrotowe to 9 709 253 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 39 826 386 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 4 705 515 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 35 120 871 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -3 290 108 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 39 826 386 zł w 2023 roku.
• 59 041 503 zł w 2022 roku.
• 60 089 688 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -57%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -480%.
Marża operacyjna wyniosła -495%.
Marża netto wyniosła -98,664%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -79.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -43.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16150.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Ad management wyniosły 35 120 871 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 39 826 386 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 88%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 603 253 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 35 120 871 zł w 2023 roku
• 31 762 753 zł w 2022 roku
• 29 004 209 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 88% w 2023 roku
• 54% w 2022 roku
• 48% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Ad management wykazała przychody na poziomie 22 879 zł.
Organizacja zarobiła -21 014 617 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1 558 618 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -22 573 235 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -7% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 236 405 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1 558 618 zł w 2023 roku
• 1 644 316 zł w 2022 roku
• 408 865 zł w 2021 roku