SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DLA WAŻNOŚCI OŚWIADCZENIA WOLI, JAK RÓWNIEŻ WSZELKICH PISM W PRZEDMIOCIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH STOWARZYSZENIA WYMAGANE SĄ PODPISY PREZESA ZARZĄDU WRAZ Z PODPISEM JEDNEGO Z UPRAWNIONYCH CZŁONKÓW ZARZĄDU.
Promowanie krajowych przedsiębiorstw na rynku europejskim
Reprezentowanie polskiego przemysłu kolejowego w międzynarodowych forum
Utrzymywanie kontaktów z instytucjami branżowymi i legislacyjnymi
Przybliżanie regulacji UE dla polskich producentów transportu kolejowego
Organizowanie warsztatów i inicjatyw rozwojowych
Stowarzyszenie na rzecz Interoperacyjności i Rozwoju Transportu Szynowego (SIRTS) działa na rzecz poprawy współpracy i rozwoju sektora transportu kolejowego w Polsce. Głównym celem organizacji jest przybliżenie krajowym producentom i dostawcom usług kolejowych regulacji Unii Europejskiej, co pozwala na lepsze zrozumienie wymogów i standardów obowiązujących w branży. SIRTS ma na celu reprezentowanie interesów polskiego przemysłu kolejowego na międzynarodowej scenie, co przyczynia się do promocji polskich przedsiębiorstw w Europie oraz ułatwienia im dostępu do rynków zagranicznych. Ponadto, organizacja stawia na rozwijanie relacji z krajowymi i międzynarodowymi instytucjami i organizacjami branżowymi, co jest kluczowe w kontekście normalizacji, badań oraz legislacji dotyczącej transportu szynowego. Poprzez różnorodne projekty, inicjatywy i warsztaty, SIRTS stara się aktywnie inspirować rozwój technologii oraz najlepszych praktyk w sektorze kolejowym, co dodatkowo podnosi jakość usług oferowanych przez polskich operatorów i producentów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Stowarzyszenie na rzecz interoperacyjności i rozwoju transportu szynoweg osiągnęła 412 409 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 412 085 zł. Pozostałe przychody to 324 zł.
Całkowite koszty wyniosły 379 769 zł.
Zysk netto wyniósł 32 316 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 19 323 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 412 409 zł w 2023 roku.
• 302 042 zł w 2022 roku.
• 243 099 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 7937 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 32 316 zł w 2023 roku.
• -26 430 zł w 2022 roku.
• 5034 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Stowarzyszenie na rzecz interoperacyjności i rozwoju transportu szynoweg wynosi 32 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
7973 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 32 316 zł w
2023 roku.
• -26 430 zł w
2022 roku.
• 5034 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Stowarzyszenie na rzecz interoperacyjności i rozwoju transportu szynoweg wynosi 471 683 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
67 480 zł a 1 031 022 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 37 960 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 471 683 zł w 2023 roku.
• 244 604 zł w 2022 roku.
• 245 268 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Stowarzyszenie na rzecz interoperacyjności i rozwoju transportu szynoweg wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Stowarzyszenie na rzecz interoperacyjności i rozwoju transportu szynoweg wyniosły 108 411
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Stowarzyszenie na rzecz interoperacyjności i rozwoju transportu szynoweg wyniosła 103 467 zł.
a
ktywa obrotowe to 103 467 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 103 467 zł.
f
undusz własny to 89 973 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 13 494 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 5256 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 103 467 zł w 2023 roku.
• 73 392 zł w 2022 roku.
• 93 460 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 31%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 36%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Stowarzyszenie na rzecz interoperacyjności i rozwoju transportu szynoweg wyniosły 13 494 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 103 467 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 13%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 544 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 13 494 zł w 2023 roku
• 15 735 zł w 2022 roku
• 9373 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 13% w 2023 roku
• 21% w 2022 roku
• 10% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Stowarzyszenie na rzecz interoperacyjności i rozwoju transportu szynoweg wykazała przychody na poziomie 412 409 zł.
Organizacja zarobiła 32 316 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 32 316 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Stowarzyszenie na rzecz interoperacyjności i rozwoju transportu szynoweg wykazała zysk netto większy niż 71% organizacji z branży "Działalność organizacji komercyjnych i pracodawców".
Organizacja wykazała przychód większy niż 57% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 57% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 39% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 49% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.04%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
STOWARZYSZENIE NA RZECZ INTEROPERACYJNOŚCI I ROZWOJU TRANSPORTU SZYNOWEG