Organizacja G&g brand consulting osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4306 zł.
Strata netto wyniosła 4306 zł.
Spółka wykazuje
stałe
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 5000 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1460 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -4306 zł w 2023 roku.
• -3776 zł w 2022 roku.
• 1532 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji G&g brand consulting wynosi 0 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 0 zł.
Wartość organizacji
nie zmienia się
w czasie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 9462 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji G&g brand consulting wynosi 0,81%. To oznacza, że firma ma szansę 0,81% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,088% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,81% w 2023 roku.
• 0,47% w 2022 roku.
• 0,64% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów G&g brand consulting wyniosła 610 352 zł.
a
ktywa obrotowe to 610 352 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 610 352 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -222 442 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 832 794 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 735 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 610 352 zł w 2023 roku.
• 610 352 zł w 2022 roku.
• 610 352 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania G&g brand consulting wyniosły 832 794 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 610 352 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 136%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 15 094 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 832 794 zł w 2023 roku
• 828 488 zł w 2022 roku
• 824 712 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 136% w 2023 roku
• 136% w 2022 roku
• 135% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja G&g brand consulting wykazała przychody na poziomie 0 zł.