Rozpoczęcie działalności
2005-01-18
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W GLIWICACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Postępowanie likwidacyjne
Tak
Cel działania
1. WSPOMAGANIE WSZECHSTRONNEGO ROZWOJU DZIECI I MŁODZIEŻY POPRZEZ TAKIE DZIAŁANIA JAK: INTEGRACJA SENSORYCZNO-MOTORYCZNA (HIPERAKTYWNOŚĆ, HIPOAKTYWNOŚĆ, PROBLEMY Z KONCENTRACJĄ UWAGI, NADPOBUDLIWOŚĆ EMOCJONALNA, OBNIŻONY POZIOM KOORDYNACJI WZROKOWO-RUCHOWEJ, ZABURZENIA PRAKSJI, ZABURZENIA POCZUCIA KIERUNKU, SŁABA ORGANIZACJA ZACHOWANIA, ZABURZENIA MOWY, WIDZENIA, PROBLEMY Z OBCOWANIEM Z INNYMI DZIEĆMI, PROBLEMY Z CZYTANIEM I PISANIEM, NISKA SAMOOCENA), KINEZJOLOGIA EDUKACYJNA, NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ RUCHOWA, INTELEKTUALNA, DIAGNOZA FUNKCJONALNA I TERAPIA DZIECI Z USZKODZENIEM I DYSFUNKCJAMI WZROKU I SŁUCHU ORAZ PROBLEMAMI LOGOPEDYCZNYMI, KOMUNIKACJA I UMIEJĘTNOŚCI WYCHOWAWCZE, MYŚLENIE TWÓRCZE, PEDAGOGIKA ZABAWY, TRENING TWÓRCZOŚCI PLASTYCZNEJ. ART. TERAPIA, DOGOTERAPIA, HIPOTERAPIA, DOTYK DLA ZDROWIA, TERAPIA BAJKĄ I METAFORĄ, TERAPIA TAŃCEM-WYTAŃCZYĆ ZŁOŚĆ; 2. WSPÓŁCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU DZIECI I MŁODZIEŻY Z ZABURZENIAMI I ODCHYLENIAMI ROZWOJOWYMI OD CHWILI WYKRYCIA NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI DO CZASU PODJĘCIA OBOWIĄZKU SZKOLNEGO. 3. DIAGNOZA I TERAPIA ZABURZEŃ ROZWOJOWYCH. 4. WSPOMAGANIE WYCHOWAWCZEJ ROLI RODZINY. 5. POMOC RODZICOM I NAUCZYCIELOM W DIAGNOZOWANIU I ROZWIJANIU POTENCJALNYCH MOŻLIWOŚCI ORAZ MOCNYCH STRON UCZNIÓW. 6. ORGANIZOWANIE RÓŻNORODNYCH FORM WYPOCZYNKU LETNIEGO I ZIMOWEGO DLA DZIECI I MŁODZIEŻY.