Organizacja Biuro promocji i reklamy "generalczyk" osiągnęła 6 554 697 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 554 696 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 493 658 zł.
Zysk netto wyniósł 2 061 038 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -331 961 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 554 697 zł w 2022 roku.
• 7 364 665 zł w 2021 roku.
• 6 784 501 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -200 039 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 061 038 zł w 2022 roku.
• 2 851 612 zł w 2021 roku.
• 2 359 436 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Biuro promocji i reklamy "generalczyk" wynosi 2,06 mln zł.
EBITDA Biuro promocji i reklamy "generalczyk" wynosi 2,09 mln zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
200 572 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 2 062 437 zł w
2022 roku.
• 2 853 007 zł w
2021 roku.
• 2 361 141 zł w
2020 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
233 715 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 2 088 202 zł w
2022 roku.
• 2 987 634 zł w
2021 roku.
• 2 550 236 zł w
2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Biuro promocji i reklamy "generalczyk" wynosi 13 337 751 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
723 801 zł a 28 854 535 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 191 414 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 13 337 751 zł w 2022 roku.
• 17 305 523 zł w 2021 roku.
• 15 060 019 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Biuro promocji i reklamy "generalczyk" wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
• 0,02% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 221 835
zł.
Koszty operacyjne Biuro promocji i reklamy "generalczyk" wyniosły 4 492 259
zł.
Wynagrodzenia stanowią 27%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-33 385 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 221 835 zł w 2022 roku
• 1 308 334 zł w 2021 roku
• 1 276 385 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
27% w 2022 roku
•
29% w 2021 roku
•
29% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Biuro promocji i reklamy "generalczyk" wyniosła 1 289 939 zł.
a
ktywa trwałe to 520 502 zł.
a
ktywa obrotowe to 769 437 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 289 939 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 965 068 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 324 872 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -210 526 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 289 939 zł w 2022 roku.
• 1 691 806 zł w 2021 roku.
• 1 993 556 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 160%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 214%.
Marża operacyjna wyniosła 31%.
Marża netto wyniosła 31%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Biuro promocji i reklamy "generalczyk" wyniosły 324 872 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 289 939 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 25%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 16 076 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 324 872 zł w 2022 roku
• 372 743 zł w 2021 roku
• 527 857 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 25% w 2022 roku
• 22% w 2021 roku
• 26% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Biuro promocji i reklamy "generalczyk" wykazała przychody na poziomie 6 554 697 zł.
Organizacja zarobiła 2 061 038 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 061 038 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Biuro promocji i reklamy "generalczyk" wykazała zysk netto większy niż 97% organizacji z branży "Wydawanie czasopism i pozostałych periodyków".
Organizacja wykazała przychód większy niż 92% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 96% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.3%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 92% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 83% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 44% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 90% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.3%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
BIURO PROMOCJI I REKLAMY "GENERALCZYK"