Rozpoczęcie działalności
2005-01-26
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIE WOLI W IMIENIU ZARZĄDU JEST WAŻNE, JEŻELI ZOSTAJE PODPISANE PRZEZ PREZESA LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE
Postępowanie likwidacyjne
Tak
Organ nadzoru
RADA FUNDACJI
Cel działania
1.ROZWIJANIE I STOSOWANIE NAUKI PRZEZ DOŚWIADCZANIE (EXPERIENTIAL EDUCATION) ORAZ LEADERSHIP (PRZYWÓDZTWA) I COACHINGU W EDUKACJI DZIECI, MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH, W TYM WŚRÓD OSÓB POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA, ZAGROŻONYCH SPOŁECZNIE ORAZ CHCĄCYCH ROZWINĄĆ SWÓJ POTENCJAŁ. 2.KSZTAŁCENIE CHARAKTERÓW I POZYTYWNYCH NAWYKÓW WŚRÓD MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH, W TYM DOBRYCH POSTAW RODZINNYCH, SPOŁECZNYCH, OBYWATELSKICH I EUROPEJSKICH. 3.EDUKACJA OSÓB W CELU PODNIESIENIA ICH ZNAJOMOŚCI I ZROZUMIENIA SIEBIE, INNYCH I ŚRODOWISKA-ABY ŻYLI SZCZĘŚLIWIEJ, REALIZOWALI SWÓJ POTENCJAŁ I WNOSILI WKŁAD W ROZWÓJ SPOŁECZEŃSTWA. 4.PROMOWANIE I POPULARYZOWANIE WIEDZY I DOBRYCH PRAKTYK Z DZIEDZINY NAUKI PRZEZ DOŚWIADCZANIE ,LEADERSHIP (PRZYWÓDZTWA) I COACHINGU. 5.ZWIĘKSZENIE NASTAWIENIA NA WSPÓŁPRACĘ I WZAJEMNE WSPIERANIE SIĘ MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH Z RÓŻNYCH KULTUR (INTEGRACJA EUROPEJSKA I MIĘDZYNARODOWA). 6.WSPIERANIE OSÓB I ORGANIZACJI W ROZWIJANIU INNOWACYJNYCH METOD EDUKACYJNYCH W CELU PODNIESIENIA SKUTECZNOŚCI I WARTOŚCI NAUCZANIA NA WSZYSTKICH POZIOMACH. 7.WSPIERANIE AKTYWNEGO STYLU ŻYCIA, SZACUNKU DLA INNYCH I POSZANOWANIA ŚRODOWISKA NATURALNEGO WSRÓD MŁODZIEŻY. 8.WSPIERANIE PROAKTYWNYCH POSTAW I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI WŚRÓD MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH, W TYM BEZROBOTNYCH I ZAGROŻONYCH. 9.WSPIERANIE I INICJOWANIE DZIAŁAŃ ZMIERZAJĄCYCH DO ZWIĘKSZENIA ZAANGAŻOWANIA OSÓB, GRUP,ORGANIZACJI I PRZEDSIĘBIORSTW W AKCJE PRO-SPOŁECZNE, EDUKACYJNE I EKOLOGICZNE. 10.TWORZENIE PŁASZCZYZNY WYMIANY INFORMACJI I DOŚWIADCZEŃ POMIĘDZY OSOBAMI I INSTYTUCJAMI Z ZAKRESU EXPERIENTIAL EDUCATION (NAUKI PRZEZ DOŚWIADCZANIE) I JEJ ZASTOSOWANIA DO EDUKACJI I REDUKOWANIA ZAGROŻEŃ SPOŁECZNYCH W TYM BEZROBOCIA I MARGINALIZACJI MŁODZIEŻY. 11.BYCIE LIDEREM I MENTOREM W ZAKRESIE EXPERIENTIAL EDUCATION (NAUKI PRZEZ DOŚWIADCZANIE) EXPERIENTIAL LEADERSHIP (NAUKI PRZYWÓDZTWA PRZEZ DOŚWIADCZANIE) I EXPERIENTIAL COACHING (NAUKI COACHINGU PRZEZ DOŚWIADCZANIE) W EUROPIE - WSPÓŁPRACA I ROZWIJANIE TEJ DZIEDZINY EDUKACJI NA CAŁYM ŚWIECIE.