SĄD REJONOWY W BIAŁYMSTOKU, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DLA WAŻNOŚCI OŚWIADCZENIA WOLI, WSZYSTKICH PISM W PRZEDMIOCIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH - DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU -DLA WAŻNOŚCI PISM I DOKUMENTÓW - DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU
Organizacja Stowarzyszenie promocji artystyczne osiągnęła 93 174 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 93 174 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 92 714 zł.
Zysk netto wyniósł 460 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2886 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 93 174 zł w 2023 roku.
• 69 047 zł w 2022 roku.
• 59 380 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 217 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 460 zł w 2023 roku.
• -880 zł w 2022 roku.
• -4618 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Stowarzyszenie promocji artystyczne wynosi 0 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
217 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 460 zł w
2023 roku.
• -880 zł w
2022 roku.
• -4618 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Stowarzyszenie promocji artystyczne wynosi 63 954 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 232 934 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2175 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 63 954 zł w 2023 roku.
• 46 031 zł w 2022 roku.
• 39 755 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Stowarzyszenie promocji artystyczne wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Stowarzyszenie promocji artystyczne wyniosły 92 714
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Stowarzyszenie promocji artystyczne wyniosła 1076 zł.
a
ktywa obrotowe to 1076 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1076 zł.
f
undusz własny to -196 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1272 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 43 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1076 zł w 2023 roku.
• 1055 zł w 2022 roku.
• 692 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 43%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -235%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 24.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Stowarzyszenie promocji artystyczne wyniosły 1272 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1076 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 118%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 148 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1272 zł w 2023 roku
• 1710 zł w 2022 roku
• 468 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 11.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 118% w 2023 roku
• 162% w 2022 roku
• 68% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Stowarzyszenie promocji artystyczne wykazała przychody na poziomie 93 174 zł.
Organizacja zarobiła 460 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 460 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Stowarzyszenie promocji artystyczne wykazała zysk netto większy niż 61% organizacji z branży "Działalność pozostałych organizacji członkowskich, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 54% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.005%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 61% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 54% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 20% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 89% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.005%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
STOWARZYSZENIE PROMOCJI ARTYSTYCZNE