SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE, ZAŚ W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB PREZES ZARZĄDU SPÓŁKI ŁĄCZNIE Z CZŁONKIEM ZARZĄDU
Organizacja Agencja promocji wiedzy "prus" osiągnęła 184 700 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 184 700 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 183 449 zł.
Zysk netto wyniósł 1251 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 103 880 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 184 700 zł w 2018 roku.
• 80 820 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -215 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1251 zł w 2018 roku.
• 1466 zł w 2017 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Agencja promocji wiedzy "prus" wynosi 2 tys. zł.
EBITDA Agencja promocji wiedzy "prus" wynosi 12 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
505 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 1714 zł w
2018 roku.
• 2219 zł w
2017 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
9718 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 11 937 zł w
2018 roku.
• 2219 zł w
2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja promocji wiedzy "prus" wynosi 132 113 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
3974 zł a 461 750 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 69 331 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 132 113 zł w 2018 roku.
• 62 781 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja promocji wiedzy "prus" wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,015% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2018 roku.
• 0,01% w 2017 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 54 214
zł.
Koszty operacyjne Agencja promocji wiedzy "prus" wyniosły 182 986
zł.
Wynagrodzenia stanowią 30%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
13 116 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 54 214 zł w 2018 roku
• 41 098 zł w 2017 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
22.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
30% w 2018 roku
•
52% w 2017 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja promocji wiedzy "prus" wyniosła 88 518 zł.
a
ktywa trwałe to 3520 zł.
a
ktywa obrotowe to 84 998 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 88 518 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5299 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 83 218 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 65 304 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 88 518 zł w 2018 roku.
• 23 213 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 24%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja promocji wiedzy "prus" wyniosły 83 218 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 88 518 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 94%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 64 053 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 83 218 zł w 2018 roku
• 19 165 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 11.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 94% w 2018 roku
• 83% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja promocji wiedzy "prus" wykazała przychody na poziomie 184 700 zł.
Organizacja zarobiła 1714 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 463 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1251 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 27% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -287 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 463 zł w 2018 roku
• 750 zł w 2017 roku
Organizacja Agencja promocji wiedzy "prus" wykazała zysk netto większy niż 57% organizacji z branży "Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane".
Organizacja wykazała przychód większy niż 59% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 74% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.006%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 był on wyższy niż 57% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2018 były wyższe niż 59% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 była ona wyższa niż 60% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 był wyższy niż 78% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 był on wyższy niż 74% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 wynosił on 0.006%.