Organizacja A.p.r. marketing osiągnęła 1 055 906 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 047 061 zł. Pozostałe przychody to 8845 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 268 880 zł.
Strata netto wyniosła 221 818 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -217 642 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 055 906 zł w 2022 roku.
• 1 546 130 zł w 2021 roku.
• 1 718 742 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -10 549 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -221 818 zł w 2022 roku.
• -9916 zł w 2021 roku.
• -7649 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT A.p.r. marketing wynosi -223 tys. zł.
EBITDA A.p.r. marketing wynosi -81 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
9931 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -223 109 zł w
2022 roku.
• -4674 zł w
2021 roku.
• 25 420 zł w
2020 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
7024 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -80 678 zł w
2022 roku.
• 176 435 zł w
2021 roku.
• 225 102 zł w
2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji A.p.r. marketing wynosi 703 937 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 2 639 765 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -145 095 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 703 937 zł w 2022 roku.
• 1 030 753 zł w 2021 roku.
• 1 145 828 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji A.p.r. marketing wynosi 1,17%. To oznacza, że firma ma szansę 1,17% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,103% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,17% w 2022 roku.
• 0,34% w 2021 roku.
• 0,22% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów A.p.r. marketing wyniosła 1 693 258 zł.
a
ktywa trwałe to 139 691 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 553 567 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 693 258 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -445 411 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2 138 669 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 217 210 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 693 258 zł w 2022 roku.
• 1 594 230 zł w 2021 roku.
• 1 142 924 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -13%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 50%.
Marża operacyjna wyniosła -21%.
Marża netto wyniosła -21%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania A.p.r. marketing wyniosły 2 138 669 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 693 258 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 126%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 257 508 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2 138 669 zł w 2022 roku
• 1 817 823 zł w 2021 roku
• 1 356 601 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 126% w 2022 roku
• 114% w 2021 roku
• 119% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja A.p.r. marketing wykazała przychody na poziomie 1 055 906 zł.
Organizacja zarobiła -218 265 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3553 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -221 818 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -2% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 711 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3553 zł w 2022 roku
• 9916 zł w 2021 roku
• 5620 zł w 2020 roku