Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA STOWARZYSZENIA W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH ORAZ ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ UPOWAŻNIENI SĄ: PREZES, WICEPREZES, SEKRETARZ I SKARBNIK. DO WAŻNOŚCI OŚWIADCZEŃ WOLI W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH STOWARZYSZENIA WYMAGANE SĄ PODPISY DWÓCH UPOWAŻNIONYCH OSÓB.
Postępowanie likwidacyjne
Tak
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
1.ROZWÓJ ZAWODOWY CZŁONKÓW STOWARZYSZENIA; 2.POPULARYZOWANIE WIEDZY O OSOBACH: UPOŚLEDZONYCH UMYSŁOWO W RÓZNYM STOPNIU,NIESŁYSZĄCYCH I NIEDOSŁYSZĄCYCH, NIEWIDOMYCH I SŁABO WIDZĄCYCH, Z DYSFUNKCJĄ NARZĄDU RUCHU, NIEDOSTOSOWANYCH SPOŁECZNIE,Z ZABURZENIAMI EMOCJONALNYMI,Z WADAMI WYMOWY,Z MIKRODEFICYTAMI PRZEWLEKLE CHORYCH, Z ZABURZENIAMI NEUROLOGICZNYMI, Z AUTYZMEM. 3.KSZTAŁTOWANIE POZYTYWNYCH OPINII I OCEN NA TEMAT NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI; 4.DORADZTWO W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH I UREGULOWAŃ PRAWNYCH; 5.ZASTOSOWANIE POMOCY PSYCHOLOGICZNO PEDAGOGICZNEJ RODZICOM DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH, 6.PROWADZENIE PORADNICTWA W ZAKRESIE: INTEGRACJI DZIECI,MŁODZIEŻY I OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z ICH PEŁNOSPRAWNYMI RÓWIEŚNIKAMI, PROFILAKTYKI WAD ROZWOJOWYCH, PROFILAKTYKI UZALEŻNIEŃ, 7.DBAŁOŚĆ O ODPOWIEDNIE WARUNKI PRACY PEDAGOGÓW SPECJALNYCH - ZGODNIE Z "KODEKSEM PRACY" I "KARTĄ NAUCZYCIELA", 8.DĄŻENIE DO ZAPISANIA W "KARCIE NAUCZYCIELA" FAKTU ISTNIENIA PEDAGOGÓW SPECJALNYCH PRACUJĄCYCH W PLACÓWKACH INTEGRACYJNYCH,UJEDNOLICENIA NAZEWNICTWA ORAZ OKREŚLENIE ICH PRAW I OBOWIĄZKÓW.