Organizacja Aktiv media osiągnęła 10 908 665 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 10 906 434 zł. Pozostałe przychody to 2231 zł.
Całkowite koszty wyniosły 10 475 467 zł.
Zysk netto wyniósł 430 967 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 3 331 447 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 10 908 665 zł w 2020 roku.
• 5 985 093 zł w 2019 roku.
• 6 741 388 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 685 286 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 430 967 zł w 2020 roku.
• 629 323 zł w 2019 roku.
• -682 521 zł w 2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Aktiv media wynosi 10 661 048 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 664 737 zł a 27 271 662 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 890 030 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 10 661 048 zł w 2020 roku.
• 7 848 865 zł w 2019 roku.
• 5 363 779 zł w 2018 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Aktiv media wyniosła 2 467 943 zł.
a
ktywa trwałe to 1 177 427 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 290 516 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 467 943 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 219 649 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 248 294 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -366 531 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 467 943 zł w 2020 roku.
• 2 736 373 zł w 2019 roku.
• 2 396 095 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 19%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 21 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 35.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 62.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 60.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Aktiv media wyniosły 248 294 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 467 943 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 10%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -492 453 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 248 294 zł w 2020 roku
• 947 690 zł w 2019 roku
• 1 236 735 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 12.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 10% w 2020 roku
• 35% w 2019 roku
• 52% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Aktiv media wykazała przychody na poziomie 10 908 665 zł.
Organizacja Aktiv media wykazała zysk netto większy niż 95% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 96% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.4%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2020 były wyższe niż 96% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była ona wyższa niż 89% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 był wyższy niż 22% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 wynosił on 0.4%.