Województwo
WARMIŃSKO-MAZURSKIE
Rozpoczęcie działalności
2004-03-15
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W OLSZTYNIE, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
1. OŚWIADCZENIE WOLI, W TYM RÓWNIEŻ W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH, W IMIENIU STOWARZYSZENIA SKŁADAJĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU, W TYM PREZES LUB WICEPREZES. 2. WSZELKIE DOKUMENTY WIĄŻĄCE STOWARZYSZENIE POD WZGLĘDEM FINANSOWYM I DOKUMENTY OBROTU PIENIĘŻNEGO, OBROTU MATERIAŁOWEGO ORAZ DOKUMENTY O CHARAKTERZE ROZLICZENIOWYM PODPISUJĄ W IMIENIU STOWARZYSZENIA DWIE OSOBY OKREŚLONE W PKT 1 ORAZ SKARBNIK.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
1.POMOC RODZINIE DZIECKA NIEPEŁNOSPRAWNEGO, NAUCZYCIELOM, OPIEKUNOM I SPECJALISTOM ZAJMUJĄCYM SIĘ PROBLEMAMI ZWIĄZANYMI Z EDUKACJĄ, WYCHOWANIEM, OPIEKĄ ORAZ TERAPIĄ DZIECI I MŁODZIEŻY NIEPEŁNOSPRAWNEJ. 2.WSPÓŁUDZIAŁ W INICJOWANIU I KOORDYNACJI PROGRAMÓW DOTYCZĄCYCH REWALIDACJI,TERAPII ORAZ INNYCH ZWIĄZANYCH Z SZEROKO ROZUMIANYM WSPOMAGANIEM ROZWOJU DZIECI I MŁODZIEŻY NIEPEŁNOSPRAWNEJ. 3.PROMOWANIE INTEGRACJI DZIECI I MŁODZIEŻY NIEPEŁNOSPRAWNEJ ZE ŚRODOWISKIEM RÓWIEŚNICZYM. 4.PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZANIU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z RÓŻNORODNYCH DZIEDZIN I OBSZARÓW ŻYCIA. 5.WSZECHSTRONNA POMOC W ROZWOJU DZIECI O SPECJALNYCH POTRZEBACH EDUKACYJNYCH JAK I WSPOMAGANIE ROZWOJU DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH. 6.ORGANIZOWANIE I PROWADZENIE RÓŻNYCH FORM EDUKACJI,OPIEKI,WARSZTATÓW DLA DZIECI I MŁODZIEŻY NIEPEŁNOSPRAWNEJ ORAZ SZKOLEŃ DLA OPIEKUNÓW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH. 7.PROWADZENIE PORADNICTWA W ZAKRESIE PRACY Z DZIECKIEM O SPECJALNYCH POTRZEBACH EDUKACYJNYCH. 8.ORGANIZOWANIE ZAJĘĆ PROFILAKTYCZNYCH MAJĄCYCH NA CELU PRZECIWDZIAŁANIE OBJAWOM PATOLOGII SPOŁECZNEJ. 9.ORGANIZOWANIE POMOCY DZIECIOM I MŁODZIEŻY POCHODZĄCEJ Z RODZIN ZAGROŻONYCH UBÓSTWEM. 10.POPULARYZACJA WŚRÓD DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH ZAJĘĆ SPORTOWYCH,JAKO FORMY SPĘDZANIA CZASU WOLNEGO I SPOSOBU STYMULACJI ROZWOJU. 11.WZROST AKTYWNOŚCI I MOTYWACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO UCZESTNICTWA W ŻYCIU SPOŁECZNYM SWOJEJ MIEJSCOWOŚCI,REGIONU I KRAJU. 12.ROZWIJANIE TALENTÓW I ZDOLNOŚCI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH. 13.PROMOCJA TWÓRCZOŚCI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH INTELEKTUALNIE. 14.ROZBUDZANIE CIEKAWOŚCI POZNAWCZEJ I TOŻSAMOŚCI KULTUROWEJ U DZIECI I MŁODZIEŻY NIEPEŁNOSPRAWNEJ INTELEKTUALNIE. 15.ORGANIZOWANIE I PROWADZENIE RÓŻNORODNYCH FORM POMOCY MAJĄCYCH NA CELU ZDOBYCIE ZAWODU PRZEZ MŁODZIEŻ NIEPEŁNOSPRAWNĄ. 16.UPOWSZECHNIANIE WIEDZY Z ZAKRESU WSPOMAGANIA ROZWOJU DZIECKA. 17. POPULARYZOWANIE TEMATYKI Z RÓŻNORODNYMI FORMAMI TERAPII,EDUKACJI ORAZ METODAMI WSPOMAGAJĄCYMI I STYMULUJĄCYMI ROZWÓJ DZIECKA; PUNKTY OD 18 DO 21 ZGODNIE Z § 9 STATUTU.