SĄD REJONOWY W OLSZTYNIE, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
1. OŚWIADCZENIE WOLI, W TYM RÓWNIEŻ W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH, W IMIENIU STOWARZYSZENIA SKŁADAJĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU, W TYM PREZES LUB WICEPREZES. 2. WSZELKIE DOKUMENTY WIĄŻĄCE STOWARZYSZENIE POD WZGLĘDEM FINANSOWYM I DOKUMENTY OBROTU PIENIĘŻNEGO, OBROTU MATERIAŁOWEGO ORAZ DOKUMENTY O CHARAKTERZE ROZLICZENIOWYM PODPISUJĄ W IMIENIU STOWARZYSZENIA DWIE OSOBY OKREŚLONE W PKT 1 ORAZ SKARBNIK.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
1.POMOC RODZINIE DZIECKA NIEPEŁNOSPRAWNEGO, NAUCZYCIELOM, OPIEKUNOM I SPECJALISTOM ZAJMUJĄCYM SIĘ PROBLEMAMI ZWIĄZANYMI Z EDUKACJĄ, WYCHOWANIEM, OPIEKĄ ORAZ TERAPIĄ DZIECI I MŁODZIEŻY NIEPEŁNOSPRAWNEJ. 2.WSPÓŁUDZIAŁ W INICJOWANIU I KOORDYNACJI PROGRAMÓW DOTYCZĄCYCH REWALIDACJI,TERAPII ORAZ INNYCH ZWIĄZANYCH Z SZEROKO ROZUMIANYM WSPOMAGANIEM ROZWOJU DZIECI I MŁODZIEŻY NIEPEŁNOSPRAWNEJ. 3.PROMOWANIE INTEGRACJI DZIECI I MŁODZIEŻY NIEPEŁNOSPRAWNEJ ZE ŚRODOWISKIEM RÓWIEŚNICZYM. 4.PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZANIU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z RÓŻNORODNYCH DZIEDZIN I OBSZARÓW ŻYCIA. 5.WSZECHSTRONNA POMOC W ROZWOJU DZIECI O SPECJALNYCH POTRZEBACH EDUKACYJNYCH JAK I WSPOMAGANIE ROZWOJU DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH. 6.ORGANIZOWANIE I PROWADZENIE RÓŻNYCH FORM EDUKACJI,OPIEKI,WARSZTATÓW DLA DZIECI I MŁODZIEŻY NIEPEŁNOSPRAWNEJ ORAZ SZKOLEŃ DLA OPIEKUNÓW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH. 7.PROWADZENIE PORADNICTWA W ZAKRESIE PRACY Z DZIECKIEM O SPECJALNYCH POTRZEBACH EDUKACYJNYCH. 8.ORGANIZOWANIE ZAJĘĆ PROFILAKTYCZNYCH MAJĄCYCH NA CELU PRZECIWDZIAŁANIE OBJAWOM PATOLOGII SPOŁECZNEJ. 9.ORGANIZOWANIE POMOCY DZIECIOM I MŁODZIEŻY POCHODZĄCEJ Z RODZIN ZAGROŻONYCH UBÓSTWEM. 10.POPULARYZACJA WŚRÓD DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH ZAJĘĆ SPORTOWYCH,JAKO FORMY SPĘDZANIA CZASU WOLNEGO I SPOSOBU STYMULACJI ROZWOJU. 11.WZROST AKTYWNOŚCI I MOTYWACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO UCZESTNICTWA W ŻYCIU SPOŁECZNYM SWOJEJ MIEJSCOWOŚCI,REGIONU I KRAJU. 12.ROZWIJANIE TALENTÓW I ZDOLNOŚCI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH. 13.PROMOCJA TWÓRCZOŚCI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH INTELEKTUALNIE. 14.ROZBUDZANIE CIEKAWOŚCI POZNAWCZEJ I TOŻSAMOŚCI KULTUROWEJ U DZIECI I MŁODZIEŻY NIEPEŁNOSPRAWNEJ INTELEKTUALNIE. 15.ORGANIZOWANIE I PROWADZENIE RÓŻNORODNYCH FORM POMOCY MAJĄCYCH NA CELU ZDOBYCIE ZAWODU PRZEZ MŁODZIEŻ NIEPEŁNOSPRAWNĄ. 16.UPOWSZECHNIANIE WIEDZY Z ZAKRESU WSPOMAGANIA ROZWOJU DZIECKA. 17. POPULARYZOWANIE TEMATYKI Z RÓŻNORODNYMI FORMAMI TERAPII,EDUKACJI ORAZ METODAMI WSPOMAGAJĄCYMI I STYMULUJĄCYMI ROZWÓJ DZIECKA; PUNKTY OD 18 DO 21 ZGODNIE Z § 9 STATUTU.
Organizacja festiwalu piosenki dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną.
Akcje wolontariackie i pomoc potrzebującym.
Udział w programach Unii Europejskiej, promowanie zdrowego stylu życia.
Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Ostródzie, koncentrując się na wsparciu edukacyjnym i społecznym dzieci z niepełnosprawnościami. Organizacja wyróżnia się jako "Szkoła Promująca Zdrowie", posiadająca krajowy certyfikat w tej kategorii. Oferuje różnorodne formy wsparcia naukowego, w tym bezpłatne podręczniki dla uczniów oraz kursy prawa jazdy dla starszych uczniów. Szkoła organizuje też różnorodne wydarzenia, takie jak ogólnopolski festiwal piosenki, a także podejmuje akcje wolontariackie, mające na celu pomoc potrzebującym. Stowarzyszenie stawia na zdrowie oraz aktywizację swoich podopiecznych poprzez aranżację atrakcyjnych zajęć, takich jak warsztaty plastyczne, zajęcia na basenie czy wspólne czytanie książek. Dzięki uczestnictwu w europejskich projektach, takich jak "Szkolna przerwa śniadaniowa", edukacja w "Amicus" jest prowadzona w sposób nowoczesny i kompleksowy, podnosząc jakość życia dzieci z niepełnosprawnościami.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
STOWARZYSZENIE NA RZECZ WSPOMAGANIA ROZWOJU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH "AMICUS