SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ: PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, POZOSTALI CZŁONKOWIE ZARZĄDU- TYLKO ŁĄCZNIE WRAZ Z DRUGIM CZŁONKIEM ZARZĄDU LUB PROKURENTEM.
Organizacja Firma reklamowa pol- graf osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 8561 zł.
Strata netto wyniosła 8561 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2021 roku.
• 14 185 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -2361 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -8561 zł w 2021 roku.
• -5096 zł w 2020 roku.
• -13 397 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Firma reklamowa pol- graf wynosi 0 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 0 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -3281 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku.
• 9457 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Firma reklamowa pol- graf wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,008% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
• 0,10% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Firma reklamowa pol- graf wyniosła 25 062 zł.
a
ktywa obrotowe to 25 062 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 25 062 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -49 077 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 74 139 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -9586 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 25 062 zł w 2021 roku.
• 32 290 zł w 2020 roku.
• 41 967 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -34%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 17%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Firma reklamowa pol- graf wyniosły 74 139 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 25 062 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 296%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -476 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 74 139 zł w 2021 roku
• 72 806 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 44 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 296% w 2021 roku
• 225% w 2020 roku
• 0% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 10 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku