silnym naciskiem na rozwój w dziedzinie e-commerce i marketingu internetowego. Od samych początków istnienia, firma wyróżniała się na tle konkurencji, wdrażając jeden z pierwszych sklepów internetowych już w 1997 roku. Dzisiaj HBZ oferuje kompleksowe usługi w zakresie e-commerce, e-marketingu, e-PR, SEO oraz SEM, obsługując projekty z sektora ATL, BTL i PR. Zespół składa się z doświadczonych specjalistów, którzy tworzą zindywidualizowane rozwiązania IT, dostosowane do potrzeb swoich klientów. Oferta HBZ obejmuje nowoczesne systemy do zarządzania, w tym systemy intranetowe, ekstranetowe, a także zaawansowane systemy wspomagające zarządzanie zadaniami oraz systemy e-commerce i zarządzania treścią (CMS). Dzięki znajomości rynkowych trendów, firma jest w stanie skutecznie wspierać rozwój biznesów swoich klientów, łącząc nowoczesne technologie z wymaganiami rynku.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Długozima Rafał
posiada 2500 udziałów, które stanowią 83.3% firmy.