"IMAGE ADVERTISING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000180702
NIP
1181705809
REGON
015588800

Podsumowanie

aktywa
52 tys.
przychód
116 tys.
zysk
340
wartość firmy
110 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Rejestracja
2003-11-25
Rozpoczęcie działalności
2003-11-04
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
im.ad@poczta.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ: PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE, LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "image advertising" osiągnęła 116 440 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 116 440 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 116 100 zł.
Zysk netto wyniósł 340 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 29 110 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 116 440 zł w 2021 roku.
• 104 532 zł w 2020 roku.
• 6583 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 85 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 340 zł w 2021 roku.
• 9233 zł w 2020 roku.
• 3005 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "image advertising" wynosi 110 306 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 3399 zł a 291 100 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 22 337 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 110 306 zł w 2021 roku.
• 137 686 zł w 2020 roku.
• 40 549 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "image advertising" wyniosła 51 760 zł.
a
ktywa obrotowe to 51 760 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 51 760 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 41 760 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 10 000 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 3450 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 51 760 zł w 2021 roku.
• 51 420 zł w 2020 roku.
• 42 484 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "image advertising" wyniosły 10 000 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 51 760 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 19%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -5 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 10 000 zł w 2021 roku
• 10 000 zł w 2020 roku
• 10 297 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 19% w 2021 roku
• 19% w 2020 roku
• 24% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "image advertising" wykazała przychody na poziomie 116 440 zł.
Organizacja zarobiła 374 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 34 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 340 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 8 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 34 zł w 2021 roku
• 913 zł w 2020 roku
• 297 zł w 2019 roku

Organizacja "image advertising" wykazała zysk netto większy niż 49% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 41% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 59% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 49% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 41% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 36% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 25% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 59% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2021 wynosił on 0.004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Impactor posiada 25 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Rotor posiada 25 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Rotor (50% udziałów)
• Impactor (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 10.02.2004 do 17.04.2018:
• S Electro (50% udziałów)
• Rotor (50% udziałów)
W okresie od 25.11.2003 do 10.02.2004 najwięcej udziałów posiadała Tomaszewska Adriana . Jej udziały w tym czasie wynosiły 100%.