SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ: PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE, LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Organizacja Image advertising osiągnęła 67 150 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 67 150 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6044 zł.
Zysk netto wyniósł 61 107 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 11 192 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 67 150 zł w 2023 roku.
• 107 239 zł w 2022 roku.
• 116 440 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 10 184 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 61 107 zł w 2023 roku.
• 4192 zł w 2022 roku.
• 340 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Image advertising wynosi 67 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Image advertising wynosi 369 487 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
80 294 zł a 855 491 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 58 088 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 369 487 zł w 2023 roku.
• 122 726 zł w 2022 roku.
• 110 306 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Image advertising wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Image advertising wyniosła 107 059 zł.
a
ktywa obrotowe to 107 059 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 107 059 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 107 059 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 11 516 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 107 059 zł w 2023 roku.
• 55 952 zł w 2022 roku.
• 51 760 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 57%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 57%.
Marża operacyjna wyniosła 100%.
Marża netto wyniosła 91%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 107 059 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -1670 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2023 roku
• 10 000 zł w 2022 roku
• 10 000 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2023 roku
• 18% w 2022 roku
• 19% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Image advertising wykazała przychody na poziomie 67 150 zł.
Organizacja zarobiła 67 150 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 6044 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 61 107 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1007 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6044 zł w 2023 roku
• 415 zł w 2022 roku
• 34 zł w 2021 roku
Organizacja Image advertising wykazała zysk netto większy niż 63% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 25% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 68% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 63% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 25% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 37% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 0% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 68% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.002%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Rotor
posiada 25 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Impactor
posiada 25 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Rotor (50% udziałów)
• Impactor (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 10.02.2004 do 17.04.2018:
• Rotor (50% udziałów)
• S Electro (50% udziałów)
W okresie od 25.11.2003 do 10.02.2004 najwięcej udziałów posiadała Tomaszewska Adriana . Jej udziały w tym czasie wynosiły 100%.