Zbiór artykułów pomocniczych dotyczących produktów i usług NetApp
Interaktywne przewodniki i materiały stworzone przez ekspertów
Zarządzanie danymi oraz wsparcie techniczne dla użytkowników
Dedykowane informacje na temat rozwiązywania problemów
Zbieranie opinii klientów dla ciągłego doskonalenia usług
NetApp, oferując dostęp do pomocy technicznej, w tym artykułów dotyczących rozwiązywania problemów, często zadawanych pytań oraz nawigacji po produktach i usługach firmy. Działa jako repozytorium informacji umożliwiające samodzielne korzystanie z wiedzy dotyczącej wszystkich produktów NetApp, co umożliwia klientom efektywne zarządzanie problemami oraz szybkie znalezienie potrzebnych informacji. System ten ma na celu nie tylko dostarczenie pomocy, ale także zbieranie opinii użytkowników, co przyczynia się do ciągłego doskonalenia jakości wsparcia. W szczególności wyróżniają się takie elementy jak interaktywne przewodniki oraz dedykowane materiały stworzone przez ekspertów technicznych, które ułatwiają użytkownikom dostęp do skondensowanej wiedzy związanej z najczęściej pojawiającymi się zagadnieniami. Historia NetApp sięga lat 90., a firma zainwestowała w rozwój usług chmurowych oraz zarządzania danymi w celu sprostania rosnącym potrzebom rynku. Misją organizacji jest zapewnienie niezawodnych rozwiązań przechowywania danych oraz wsparcia technicznego, co potwierdzają liczne osiągnięcia i nagrody branżowe.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Bielec Piotr
posiada 90 udziałów, które stanowią 90% firmy.