Organizacja Kołowy transport ciężarowy spedycja osiągnęła 21 083 434 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 13 838 666 zł. Pozostałe przychody to 7 244 768 zł.
Całkowite koszty wyniosły 13 813 912 zł.
Zysk netto wyniósł 24 754 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 265 935 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 21 083 434 zł w 2023 roku.
• 13 612 699 zł w 2022 roku.
• 11 734 411 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -41 667 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 24 754 zł w 2023 roku.
• -111 668 zł w 2022 roku.
• 113 511 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Kołowy transport ciężarowy spedycja wynosi 163 tys. zł.
EBITDA Kołowy transport ciężarowy spedycja wynosi 257 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
37 993 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 163 129 zł w
2023 roku.
• -87 327 zł w
2022 roku.
• 170 997 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
34 975 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 257 150 zł w
2023 roku.
• -51 927 zł w
2022 roku.
• 238 226 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Kołowy transport ciężarowy spedycja wynosi 14 661 136 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
247 537 zł a 52 708 585 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 668 006 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 14 661 136 zł w 2023 roku.
• 9 563 066 zł w 2022 roku.
• 8 848 670 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Kołowy transport ciężarowy spedycja wynosi 0,43%. To oznacza, że firma ma szansę 0,43% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,051% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,43% w 2023 roku.
• 0,63% w 2022 roku.
• 0,22% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 2 062 464
zł.
Koszty operacyjne Kołowy transport ciężarowy spedycja wyniosły 13 675 537
zł.
Wynagrodzenia stanowią 15%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
82 313 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 2 062 464 zł w 2023 roku
• 2 589 501 zł w 2022 roku
• 1 470 326 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
15% w 2023 roku
•
19% w 2022 roku
•
13% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Kołowy transport ciężarowy spedycja wyniosła 2 370 168 zł.
a
ktywa trwałe to 364 016 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 006 151 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 370 168 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 675 331 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 694 837 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -29 423 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 370 168 zł w 2023 roku.
• 2 926 991 zł w 2022 roku.
• 2 591 521 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 4%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Kołowy transport ciężarowy spedycja wyniosły 1 694 837 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 370 168 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 72%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -17 047 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 694 837 zł w 2023 roku
• 2 276 414 zł w 2022 roku
• 1 829 275 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 72% w 2023 roku
• 78% w 2022 roku
• 71% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Kołowy transport ciężarowy spedycja wykazała przychody na poziomie 21 083 434 zł.
Organizacja zarobiła 45 454 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 20 700 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 24 754 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 46% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -7731 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 20 700 zł w 2023 roku
• 10 530 zł w 2022 roku
• 19 394 zł w 2021 roku