SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO PREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE, KAŻDYCH DWÓCH INNYCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB KAŻDY INNY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Warszawska szkoła reklamy osiągnęła 2 952 831 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 952 476 zł. Pozostałe przychody to 355 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 600 206 zł.
Strata netto wyniosła 647 731 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -414 860 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 952 831 zł w 2019 roku.
• 3 537 307 zł w 2018 roku.
• 3 782 552 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -409 455 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -647 731 zł w 2019 roku.
• -307 894 zł w 2018 roku.
• 171 179 zł w 2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Warszawska szkoła reklamy wynosi 5 264 681 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 17 579 342 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -977 291 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 264 681 zł w 2019 roku.
• 6 140 129 zł w 2018 roku.
• 7 219 263 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Warszawska szkoła reklamy wynosi 0,48%. To oznacza, że firma ma szansę 0,48% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,237% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,48% w 2019 roku.
• 0,04% w 2018 roku.
• 0,01% w 2017 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Warszawska szkoła reklamy wyniosła 5 263 261 zł.
a
ktywa trwałe to 5 053 194 zł.
a
ktywa obrotowe to 210 067 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 263 261 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 4 394 835 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 868 426 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -382 409 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 263 261 zł w 2019 roku.
• 5 583 865 zł w 2018 roku.
• 6 028 079 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -15%.
Marża operacyjna wyniosła -22%.
Marża netto wyniosła -22%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -13.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -13.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Warszawska szkoła reklamy wyniosły 868 426 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 263 261 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 16%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 95 404 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 868 426 zł w 2019 roku
• 541 299 zł w 2018 roku
• 677 618 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 17% w 2019 roku
• 10% w 2018 roku
• 11% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Warszawska szkoła reklamy wykazała przychody na poziomie 2 952 831 zł.
Organizacja zarobiła -647 731 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -647 731 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku