"WARSZAWSKA SZKOŁA REKLAMY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000167591
NIP
9512004632
REGON
016757707

Podsumowanie

aktywa
5,3 mln
przychód
3 mln
zysk
-648 tys.
wartość firmy
5,3 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
SZOLC - ROGOZIŃSKIEGO, 3
Kod pocztowy
02-777
Rejestracja
2003-07-22
Rozpoczęcie działalności
2000-11-10
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO PREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE, KAŻDYCH DWÓCH INNYCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB KAŻDY INNY CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "warszawska szkoła reklamy" osiągnęła 2 952 831 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 952 476 zł. Pozostałe przychody to 355 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 600 206 zł.
Strata netto wyniosła 647 731 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -414 860 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 952 831 zł w 2019 roku.
• 3 537 307 zł w 2018 roku.
• 3 782 552 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -409 455 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -647 731 zł w 2019 roku.
• -307 894 zł w 2018 roku.
• 171 179 zł w 2017 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "warszawska szkoła reklamy" wynosi 5 264 681 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 17 579 342 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -977 291 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 264 681 zł w 2019 roku.
• 6 140 129 zł w 2018 roku.
• 7 219 263 zł w 2017 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "warszawska szkoła reklamy" wyniosła 5 263 261 zł.
a
ktywa trwałe to 5 053 194 zł.
a
ktywa obrotowe to 210 067 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 263 261 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 4 394 835 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 868 426 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -382 409 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 263 261 zł w 2019 roku.
• 5 583 865 zł w 2018 roku.
• 6 028 079 zł w 2017 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -15%.
Marża operacyjna wyniosła -22%.
Marża netto wyniosła -22%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -13.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -13.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "warszawska szkoła reklamy" wyniosły 868 426 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 263 261 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 16%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 95 404 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 868 426 zł w 2019 roku
• 541 299 zł w 2018 roku
• 677 618 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 17% w 2019 roku
• 10% w 2018 roku
• 11% w 2017 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "warszawska szkoła reklamy" wykazała przychody na poziomie 2 952 831 zł.
Organizacja zarobiła -647 731 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -647 731 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku

Wyniki na tle rynku "Szkoły policealne" (85.41.A)

Organizacja "warszawska szkoła reklamy" wykazała zysk netto większy niż 2% organizacji z branży "Szkoły policealne".
Organizacja wykazała przychód większy niż 87% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 1%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 2% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2019 były wyższe niż 87% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była ona wyższa niż 97% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 był wyższy niż 39% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 37% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 wynosił on 1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Waczko Artur posiada 99 udziałów, które stanowią 99% firmy.
Największym udziałowcem od 15.02.2006 jest Waczko Artur kontrolujący 99% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 24.01.2006 do 15.02.2006 był Waczko Artur kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 13.02.2004 do 24.01.2006 najwięcej udziałów posiadał Waczko Artur . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.