SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA STOWARZYSZENIA WE WSZYSTKICH SPRAWACH, W TYM DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI PODPISYWANIA W IMIENIU STOWARZYSZENIA W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH, WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU, PRZY CZYM ZAWSZE PREZESA ZARZĄDU BĄDŹ WICEPREZESA ZARZĄDU
Pośrednictwo wizowe oraz pomoc w uzyskiwaniu licencji transportowych
Organizacja szkoleń podnoszących kwalifikacje
Dostarczanie kart do tachografów
Zapewnianie dostępu do różnorodnych ubezpieczeń
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przewoźników (OSP) to organizacja, która skupia się na wspieraniu firm zajmujących się transportem drogowym w Polsce. Jej głównym celem jest reprezentowanie interesów przewoźników oraz ułatwienie im funkcjonowania w zmieniających się warunkach prawnych i rynkowych. Stowarzyszenie oferuje szereg usług skierowanych do swoich członków, obejmujących pośrednictwo wizowe, obsługę w zakresie uzyskiwania licencji transportowych, a także dostarczanie kart do tachografów. Dodatkowo, OSP organizuje szkolenia mające na celu podnoszenie kwalifikacji przewoźników oraz umożliwia dostęp do różnorodnych ubezpieczeń, takich jak ubezpieczenia komunikacyjne, zdrowotne czy majątkowe. OSP angażuje się również w debatę na temat istotnych kwestii dotyczących transportu, organizując konferencje, seminaria oraz spotkania z władzami oraz innymi przedstawicielami branży. Działalność stowarzyszenia jest nie tylko zorientowana na bieżące potrzeby przewoźników, ale także na ich długoterminowy rozwój i dostosowywanie się do globalnych trendów w transporcie.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Ogólnopolskie stowarzyszenie przewoźnikó osiągnęła 2 327 281 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 199 611 zł. Pozostałe przychody to 127 670 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 002 753 zł.
Zysk netto wyniósł 196 858 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -524 559 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 327 281 zł w 2023 roku.
• 5 891 932 zł w 2022 roku.
• 6 348 363 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -8848 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 196 858 zł w 2023 roku.
• 220 113 zł w 2022 roku.
• 190 084 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Ogólnopolskie stowarzyszenie przewoźnikó wynosi 98 tys. zł.
EBITDA Ogólnopolskie stowarzyszenie przewoźnikó wynosi 198 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
22 732 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 98 433 zł w
2023 roku.
• 218 018 zł w
2022 roku.
• 205 961 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
32 723 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 197 600 zł w
2023 roku.
• 321 308 zł w
2022 roku.
• 306 284 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ogólnopolskie stowarzyszenie przewoźnikó wynosi 8 542 520 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 968 579 zł a 33 085 697 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -216 515 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8 542 520 zł w 2023 roku.
• 10 864 331 zł w 2022 roku.
• 10 883 419 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ogólnopolskie stowarzyszenie przewoźnikó wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 164 086
zł.
Koszty operacyjne Ogólnopolskie stowarzyszenie przewoźnikó wyniosły 2 101 178
zł.
Wynagrodzenia stanowią 55%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
58 426 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 164 086 zł w 2023 roku
• 1 180 747 zł w 2022 roku
• 1 015 550 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
6.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
55% w 2023 roku
•
21% w 2022 roku
•
17% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Ogólnopolskie stowarzyszenie przewoźnikó wyniosła 8 494 725 zł.
a
ktywa trwałe to 3 077 298 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 417 427 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 8 494 725 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 8 271 424 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 223 300 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 182 335 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 8 494 725 zł w 2023 roku.
• 8 418 878 zł w 2022 roku.
• 8 284 731 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 2%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Ogólnopolskie stowarzyszenie przewoźnikó wyniosły 223 300 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 8 494 725 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 3%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -42 442 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 223 300 zł w 2023 roku
• 344 311 zł w 2022 roku
• 430 277 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 3% w 2023 roku
• 4% w 2022 roku
• 5% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Ogólnopolskie stowarzyszenie przewoźnikó wykazała przychody na poziomie 2 327 281 zł.
Organizacja zarobiła 226 103 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 29 245 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 196 858 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 13% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -193 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 29 245 zł w 2023 roku
• 17 321 zł w 2022 roku
• 15 988 zł w 2021 roku
Organizacja Ogólnopolskie stowarzyszenie przewoźnikó wykazała zysk netto większy niż 90% organizacji z branży "Działalność organizacji profesjonalnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 85% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 97% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.09%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 90% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 85% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 95% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 26% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.09%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
OGÓLNOPOLSKIE STOWARZYSZENIE PRZEWOŹNIKÓ