SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA STOWARZYSZENIA WE WSZYSTKICH SPRAWACH, W TYM DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI PODPISYWANIA W IMIENIU STOWARZYSZENIA W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH, WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU, PRZY CZYM ZAWSZE PREZESA ZARZĄDU BĄDŹ WICEPREZESA ZARZĄDU
Pośrednictwo wizowe oraz pomoc w uzyskiwaniu licencji transportowych
Organizacja szkoleń podnoszących kwalifikacje
Dostarczanie kart do tachografów
Zapewnianie dostępu do różnorodnych ubezpieczeń
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przewoźników (OSP) to organizacja, która skupia się na wspieraniu firm zajmujących się transportem drogowym w Polsce. Jej głównym celem jest reprezentowanie interesów przewoźników oraz ułatwienie im funkcjonowania w zmieniających się warunkach prawnych i rynkowych. Stowarzyszenie oferuje szereg usług skierowanych do swoich członków, obejmujących pośrednictwo wizowe, obsługę w zakresie uzyskiwania licencji transportowych, a także dostarczanie kart do tachografów. Dodatkowo, OSP organizuje szkolenia mające na celu podnoszenie kwalifikacji przewoźników oraz umożliwia dostęp do różnorodnych ubezpieczeń, takich jak ubezpieczenia komunikacyjne, zdrowotne czy majątkowe. OSP angażuje się również w debatę na temat istotnych kwestii dotyczących transportu, organizując konferencje, seminaria oraz spotkania z władzami oraz innymi przedstawicielami branży. Działalność stowarzyszenia jest nie tylko zorientowana na bieżące potrzeby przewoźników, ale także na ich długoterminowy rozwój i dostosowywanie się do globalnych trendów w transporcie.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Ogólnopolskie stowarzyszenie przewoźnikó osiągnęła 2 244 366 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 913 809 zł. Pozostałe przychody to 330 557 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 639 754 zł.
Zysk netto wyniósł 274 056 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -461 467 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 244 366 zł w 2024 roku.
• 2 327 281 zł w 2023 roku.
• 5 891 932 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 3444 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 274 056 zł w 2024 roku.
• 196 858 zł w 2023 roku.
• 220 113 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Ogólnopolskie stowarzyszenie przewoźnikó wynosi -36 tys. zł.
EBITDA Ogólnopolskie stowarzyszenie przewoźnikó wynosi 64 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
38 729 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -36 278 zł w
2024 roku.
• 98 433 zł w
2023 roku.
• 218 018 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
47 080 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 64 378 zł w
2024 roku.
• 197 600 zł w
2023 roku.
• 321 308 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ogólnopolskie stowarzyszenie przewoźnikó wynosi 9 001 577 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 740 558 zł a 34 181 920 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -120 005 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9 001 577 zł w 2024 roku.
• 8 542 520 zł w 2023 roku.
• 10 864 331 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ogólnopolskie stowarzyszenie przewoźnikó wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2024 roku.
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 067 591
zł.
Koszty operacyjne Ogólnopolskie stowarzyszenie przewoźnikó wyniosły 1 950 087
zł.
Wynagrodzenia stanowią 55%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
36 294 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 067 591 zł w 2024 roku
• 1 164 086 zł w 2023 roku
• 1 180 747 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
5.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
55% w 2024 roku
•
55% w 2023 roku
•
21% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Ogólnopolskie stowarzyszenie przewoźnikó wyniosła 8 797 882 zł.
a
ktywa trwałe to 2 988 896 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 808 986 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 8 797 882 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 8 545 480 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 252 401 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 199 596 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 8 797 882 zł w 2024 roku.
• 8 494 725 zł w 2023 roku.
• 8 418 878 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 3%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła 12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Ogólnopolskie stowarzyszenie przewoźnikó wyniosły 252 401 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 8 797 882 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 3%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -32 221 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 252 401 zł w 2024 roku
• 223 300 zł w 2023 roku
• 344 311 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 3% w 2024 roku
• 3% w 2023 roku
• 4% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Ogólnopolskie stowarzyszenie przewoźnikó wykazała przychody na poziomie 2 244 366 zł.
Organizacja zarobiła 294 279 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 20 223 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 274 056 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 7% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1454 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 20 223 zł w 2024 roku
• 29 245 zł w 2023 roku
• 17 321 zł w 2022 roku
Organizacja Ogólnopolskie stowarzyszenie przewoźnikó wykazała zysk netto większy niż 93% organizacji z branży "Działalność organizacji profesjonalnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 86% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 95% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 7%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 93% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 86% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 26% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 7%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
OGÓLNOPOLSKIE STOWARZYSZENIE PRZEWOŹNIKÓ