SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTACJI SPÓŁKI W SĄDZIE I POZA SĄDEM UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY JEDNOOSOBOWO LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH RAZEM. CZŁONKOWIE ZARZĄDU MOGĄ UDZIELAĆ SOBIE WZAJEMNIE PEŁNOMOCNICTW.
Organizacja Primum public relations osiągnęła 3 907 716 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 907 716 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 997 052 zł.
Strata netto wyniosła 89 335 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -88 059 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 907 716 zł w 2023 roku.
• 4 937 052 zł w 2022 roku.
• 4 051 620 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -41 915 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -89 335 zł w 2023 roku.
• 133 295 zł w 2022 roku.
• -230 969 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Primum public relations wynosi 2 651 250 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 9 769 291 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -179 801 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 651 250 zł w 2023 roku.
• 3 988 193 zł w 2022 roku.
• 2 764 751 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Primum public relations wynosi 0,51%. To oznacza, że firma ma szansę 0,51% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,020% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,51% w 2023 roku.
• 0,20% w 2022 roku.
• 0,51% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Primum public relations wyniosła 661 672 zł.
a
ktywa obrotowe to 661 672 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 661 672 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 61 475 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 600 197 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -119 552 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 661 672 zł w 2023 roku.
• 875 038 zł w 2022 roku.
• 769 706 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -145%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła -2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -40.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Primum public relations wyniosły 600 197 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 661 672 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 91%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -102 231 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 600 197 zł w 2023 roku
• 656 848 zł w 2022 roku
• 684 811 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 91% w 2023 roku
• 75% w 2022 roku
• 89% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Primum public relations wykazała przychody na poziomie 3 907 716 zł.
Organizacja zarobiła -89 335 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -89 335 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -3953 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 4244 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Primum public relations wykazała zysk netto większy niż 9% organizacji z branży "Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 87% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.3%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 9% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 87% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 74% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 76% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.3%.