Województwo
WARMIŃSKO-MAZURSKIE
Rozpoczęcie działalności
2003-05-26
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W OLSZTYNIE, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI, W TYM DO ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ O CHARAKTERZE MAJĄTKOWYM, WYMAGANE JEST ŁĄCZNE DZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
1.EDUKACJA I WYCHOWANIE - WSPIERANIE WSZECHSTRONNEGO ROZWOJU DZIECI, WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH; ZAKŁADANIE I PROWADZENIE NIEPUBLICZNYCH PLACÓWEK OŚWIATOWO-WYCHOWAWCZYCH I ALTERNATYWNYCH FORM EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ; NIEPUBLICZNYCH OŚRODKÓW DOSKONALENIA NAUCZYCIELI I PORADNI PROMOCJI ZDROWIA; EDUKACJA MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH; PROMOCJA I REALIZACJA ORAZ ROZPOWSZECHNIANIE INNOWACYJNYCH PROGRAMÓW EDUKACYJNO-WYCHOWAWCZO-PROFILAKTYCZNYCH I POMOCY EDUKACYJNO-WYCHOWAWCZYCH; WYCHOWANIE PRZEZ SZTUKĘ. 2.OCHRONA I PROMOCJA ZDROWIA FIZYCZNEGO I PSYCHICZNEGO - WSPIERANIE ŚRODOWISKA ZRÓWNOWAŻONEGO, ORGANIZOWANIE EDUKACJI EKOLOGICZNEJ, PROFILAKTYKI, REHABILITACJI, PROMOCJA SPORTU I REKREACJI; ZAPOBIEGANIE AGRESJI I PRZEMOCY W RODZINIE I ŚRODOWISKU SZKOLNYM, TERAPIA GRUPOWA - SOCJOTERAPIA; ZAKŁADANIE I PROWADZENIE NIEPUBLICZNYCH ŚWIETLIC TERAPEUTYCZNYCH, PORADNI POMOCY PSYCHOLOGICZNEJ. 3.POMOC SPOŁECZNA - PROMOCJA I ORGANIZACJA WOLONTARIATU; POMOC DZIECIOM, RODZINOM POTRZEBUJĄCYM, NIEWYDOLNYM WYCHOWAWCZO; OSOBOM SAMOTNIE WYCHOWUJĄCYM DZIECI; PRZECIWDZIAŁANIE PATOLOGIOM SPOŁECZNYM. 4.PROMOCJA ZATRUDNIENIA - AKTYWIZACJA I REORIENTACJA ZAWODOWA OSÓB BEZROBOTNYCH, W TYM KOBIET. 5.DZIAŁANIA NA RZECZ INTEGRACJI EUROPEJSKIEJ - ROZWIJANIA KONTAKTÓW I WSPÓŁPRACY Z EUROPEJSKIMI ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI; PROMOWANIA POSTAW PRO-EUROPEJSKICH. 6.TURYSTYKA, KRAJOZNAWSTWO, REKREACJA - ORGANIZACJA WYCIECZEK POZNAWCZO-REKREACYJNYCH; KOLONII DLA DZIECI, MŁODZIEŻY, RODZIN POTRZEBUJĄCYCH POMOCY. 7.BADANIA W ZAKRESIE -ANALIZY PRZYCZYN AGRESJI I PRZEMOCY WŚRÓD DZIECI I MŁODZIEŻY, -WPŁYWU STYMULACJI ROZWOJU DZIECKA NA DOJRZAŁOŚĆ SZKLONĄ, -SKUTECZNOŚCI PROPONOWANYCH INNOWACYJNYCH PROGRAMÓW EDUKACYJNO-WYCHOWAWCZYCH.