Imunotop PL to firma znana jako dystrybutor suplementu diety Bi.Bran, który jestwyprodukowany przez japońskiego producenta Daiwa Pharmaceutical Co. Ltd. Od 2005 roku, Imunotop PL sp. z o.o. jest pierwszym dystrybutorem tego produktu w Polsce. Bi.Bran, znany także jako MGN-3, bazuje na innowacyjnej mieszance MGN-3 Arabinoxylan, która wpływa na wzmacnianie układu odpornościowego. Suplement ten występuje w różnych formach, w tym w postaci tabletek oraz saszetek. Imunotop PL dba o zgodność swoich produktów z regulacjami prawa żywnościowego i rejestruje je w odpowiednich instytucjach. Dzięki zaangażowaniu w jakość i skuteczność swoich produktów, firma zyskała uznanie wśród klientów, a Bi.Bran zdobył liczne wyróżnienia i pozytywne opinie. W misji Imunotop PL leży nie tylko dostarczanie suplementu, ale również edukacja na temat zdrowego stylu życia oraz znaczenia wspierania odporności organizmu. W ofercie firmy klienci znajdą różne warianty Bi.Branu, co pozwala dostosować suplementację do indywidualnych potrzeb.
W skrócie
Dystrybutor suplementu diety Bi.Bran w Polsce
Produkt bazujący na MGN-3 Arabinoxylan
Oferowane formy: tabletki i saszetki
Działalność od 2005 roku
Rejestracja produktów zgodnie z regulacjami prawnymi
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Imunotop pl osiągnęła 583 659 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 580 684 zł. Pozostałe przychody to 2975 zł.
Całkowite koszty wyniosły 580 539 zł.
Zysk netto wyniósł 145 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -110 394 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 583 659 zł w 2022 roku.
• 839 408 zł w 2021 roku.
• 974 603 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 10 306 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 145 zł w 2022 roku.
• -1698 zł w 2021 roku.
• -29 472 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Imunotop pl wynosi 428 806 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1449 zł a 1 459 147 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -99 793 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 428 806 zł w 2022 roku.
• 598 617 zł w 2021 roku.
• 690 021 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Imunotop pl wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,012% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2022 roku.
• 0,05% w 2021 roku.
• 0,06% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Imunotop pl wyniosła 231 118 zł.
a
ktywa trwałe to 12 803 zł.
a
ktywa obrotowe to 218 315 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 231 118 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 52 161 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 178 957 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -27 614 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 231 118 zł w 2022 roku.
• 219 287 zł w 2021 roku.
• 282 968 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 0%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Imunotop pl wyniosły 178 957 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 231 118 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 77%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7470 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 178 957 zł w 2022 roku
• 167 271 zł w 2021 roku
• 229 254 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 77% w 2022 roku
• 76% w 2021 roku
• 81% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Imunotop pl wykazała przychody na poziomie 583 659 zł.
Organizacja zarobiła 429 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 284 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 145 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 66% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 57 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 284 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Imunotop pl wykazała zysk netto większy niż 43% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana żywności, napojów i wyrobów tytoniowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 41% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 57% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 43% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 41% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 34% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 67% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 57% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.002%.