Fundacja Regionalnej Agencji Promocji Zatrudnienia (FRAPZ) to organizacjapozarządowa, która ma na celu wsparcie osób i instytucji w zakresie promowania zatrudnienia oraz zrównoważonego rozwoju przedsiębiorczości, w szczególności w ramach sektora ekonomii społecznej. Fundacja oferuje różnorodne programy i projekty, które są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, skupiając się na rozwoju lokalnych społeczności oraz zwiększaniu możliwości zawodowych ich członków. FRAPZ realizuje szereg działań, takich jak szkolenia dla osób pracujących oraz bezrobotnych, które mają na celu podnoszenie kwalifikacji i umiejętności uczestników. Ponadto, Fundacja zajmuje się doradztwem zawodowym i biznesowym dla podmiotów ekonomii społecznej oraz innymi inicjatywami mającymi na celu wsparcie rozwoju lokalnych przedsiębiorstw. Działania Fundacji są rozbudowane i obejmują także pomoc w zakładaniu spółdzielni socjalnych oraz doradztwo w zakresie pozyskiwania funduszy zewnętrznych na różnorodne projekty, co potwierdza jej stała obecność i aktywność na rynku pracy. FRAPZ wyróżnia się akredytacją jako Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej, co świadczy o wysokiej jakości oferowanych usług.
W skrócie
Wsparcie osób w zakresie promowania zatrudnienia.
Realizacja szkoleń zawodowych i doradztwa biznesowego.
Pomoc w zakładaniu i rozwoju podmiotów ekonomii społecznej.
Współfinansowanie projektów unijnych na rozwój społeczności lokalnych.
Organizacja projektów dotyczących spółdzielni socjalnych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Fundacja regionalnej agencji promocji zatrudnieni osiągnęła 3 228 909 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 228 909 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 139 515 zł.
Zysk netto wyniósł 89 394 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -153 534 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 228 909 zł w 2023 roku.
• 7 130 472 zł w 2022 roku.
• 9 308 851 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 14 713 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 89 394 zł w 2023 roku.
• -232 168 zł w 2022 roku.
• -14 903 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fundacja regionalnej agencji promocji zatrudnieni wynosi 2 510 183 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 8 072 272 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -43 503 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 510 183 zł w 2023 roku.
• 4 753 648 zł w 2022 roku.
• 6 209 179 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Fundacja regionalnej agencji promocji zatrudnieni wynosi 0,79%. To oznacza, że firma ma szansę 0,79% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,067% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,79% w 2023 roku.
• 0,36% w 2022 roku.
• 0,13% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fundacja regionalnej agencji promocji zatrudnieni wyniosła 1 378 112 zł.
a
ktywa trwałe to 4000 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 374 112 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 378 112 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -138 403 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 516 515 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -19 529 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 378 112 zł w 2023 roku.
• 2 054 772 zł w 2022 roku.
• 4 247 614 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -65%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Organizacja Fundacja regionalnej agencji promocji zatrudnieni wykazała zysk netto większy niż 89% organizacji z branży "Działalność pozostałych organizacji członkowskich, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 92% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 90% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 11% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 92% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 90% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 89% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do FUNDACJA REGIONALNEJ AGENCJI PROMOCJI ZATRUDNIENI