Organizacja "trans-truck dawid kalinowski" osiągnęła 686 695 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 686 695 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 414 431 zł.
Zysk netto wyniósł 272 264 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 110 449 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 686 695 zł w 2023 roku.
• 506 088 zł w 2022 roku.
• 386 937 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 48 731 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 272 264 zł w 2023 roku.
• 260 794 zł w 2022 roku.
• 210 544 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT "trans-truck dawid kalinowski" wynosi 300 tys. zł.
EBITDA "trans-truck dawid kalinowski" wynosi 300 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
53 271 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 299 643 zł w
2023 roku.
• 286 310 zł w
2022 roku.
• 228 293 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
53 271 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 299 643 zł w
2023 roku.
• 286 310 zł w
2022 roku.
• 228 293 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "trans-truck dawid kalinowski" wynosi 1 546 854 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 3 811 701 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 255 142 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 546 854 zł w 2023 roku.
• 1 380 568 zł w 2022 roku.
• 1 100 135 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji "trans-truck dawid kalinowski" wynosi 0,26%. To oznacza, że firma ma szansę 0,26% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,383% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,26% w 2023 roku.
• 0,31% w 2022 roku.
• 0,43% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 145 709
zł.
Koszty operacyjne "trans-truck dawid kalinowski" wyniosły 387 052
zł.
Wynagrodzenia stanowią 38%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
19 754 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 145 709 zł w 2023 roku
• 158 232 zł w 2022 roku
• 67 532 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
38% w 2023 roku
•
72% w 2022 roku
•
43% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów "trans-truck dawid kalinowski" wyniosła 1 603 382 zł.
a
ktywa trwałe to 1 463 000 zł.
a
ktywa obrotowe to 140 382 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 603 382 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1 505 699 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 109 080 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -28 047 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 603 382 zł w 2023 roku.
• 1 568 980 zł w 2022 roku.
• 1 558 142 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -18%.
Marża operacyjna wyniosła 44%.
Marża netto wyniosła 40%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 21.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 20.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania "trans-truck dawid kalinowski" wyniosły 3 109 080 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 603 382 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 194%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 28 723 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 109 080 zł w 2023 roku
• 3 346 943 zł w 2022 roku
• 3 596 899 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 194% w 2023 roku
• 213% w 2022 roku
• 231% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja "trans-truck dawid kalinowski" wykazała przychody na poziomie 686 695 zł.
Organizacja zarobiła 299 378 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 27 114 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 272 264 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4519 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 27 114 zł w 2023 roku
• 25 516 zł w 2022 roku
• 17 749 zł w 2021 roku