4 COMMUNICATION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000126640
NIP
5251377868
REGON
012150612

Podsumowanie

aktywa
79 tys.
przychód
536 tys.
zysk
-213 tys.
wartość firmy
357 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. FABRYCZNA, 5A
Kod pocztowy
00-446
Rejestracja
2002-08-26
Rozpoczęcie działalności
1996-09-27
Kapitał zakładowy
4201000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.fcbwarsaw.pl
Email
poland.info@fcb.com
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADNIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM LUB WSPÓŁDZIAŁANIE 2 (DWÓCH) CZŁONKÓW ZARZĄDU
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja 4 communication osiągnęła 535 947 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 169 669 zł. Pozostałe przychody to 366 278 zł.
Całkowite koszty wyniosły 382 443 zł.
Strata netto wyniosła 212 774 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -831 729 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 535 947 zł w 2023 roku.
• 1 452 337 zł w 2022 roku.
• 4 356 154 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 164 662 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -212 774 zł w 2023 roku.
• -798 128 zł w 2022 roku.
• -132 160 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji 4 communication wynosi 357 298 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 1 339 867 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -727 197 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 357 298 zł w 2023 roku.
• 968 224 zł w 2022 roku.
• 3 433 910 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów 4 communication wyniosła 78 797 zł.
a
ktywa obrotowe to 78 797 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 78 797 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -304 492 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 383 290 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -241 701 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 78 797 zł w 2023 roku.
• 64 467 zł w 2022 roku.
• 939 682 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -270%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 70%.
Marża operacyjna wyniosła -313%.
Marża netto wyniosła -40%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -31.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 41.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -48.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania 4 communication wyniosły 383 290 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 78 797 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 486%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 39 328 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 383 290 zł w 2023 roku
• 156 185 zł w 2022 roku
• 233 273 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 79.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 486% w 2023 roku
• 242% w 2022 roku
• 25% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja 4 communication wykazała przychody na poziomie 535 947 zł.
Organizacja zarobiła -212 774 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -212 774 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja 4 communication wykazała zysk netto większy niż 3% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 56% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 3% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 3% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.006%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 3% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 56% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 37% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 96% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 3% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 3% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 0.006%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Digital Network posiada 2052 udziałów, które stanowią 48.8% firmy.
Baran Rafał posiada 1889 udziałów, które stanowią 45% firmy.
Największym udziałowcem od 17.01.2024 jest Digital Network kontrolujący 49% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 03.09.2020 do 17.01.2024 był Digital Network kontrolując 49% udziałów.
W okresie od 20.06.2018 do 03.09.2020 najwięcej udziałów posiadał Digital Network . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.