SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
1. W ZAKRESIE CZYNNOŚCI ZWYKŁEGO ZARZĄDU, TO JEST CZYNNOŚCI, KTÓRE DOTYCZĄ PRAW LUB OBOWIĄZKÓW DO KWOTY 1000 ZŁ NETTO, UPRAWNIONY DO REPREZENTACJI STOWARZYSZENIA JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU ORAZ PEŁNOMOCNIK USTANOWIONY DO OKREŚLONYCH CZYNNOŚCI PRZEZ CZŁONKA ZARZĄDU 2. W PRZYPADKU CZYNNOŚCI PRZEKRACZAJĄCYCH CZYNNOŚCI ZWYKŁEGO ZARZĄDU DO REPREZENTOWANIA STOWARZYSZENIA UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU WRAZ Z WICEPREZESEM LUB CZŁONKIEM ZARZĄDU
Polskie Stowarzyszenie Public Relations, założone w 1994 roku, jest kluczowąorganizacją, która promuje i rozwija wiedzę oraz standardy w zakresie public relations w Polsce. Stowarzyszenie działa na rzecz branży PR, dążąc do integracji specjalistów, wymiany doświadczeń oraz podnoszenia poziomu profesjonalizmu w tej dziedzinie. PSPR organizuje różnorodne wydarzenia, takie jak konferencje, seminaria i webinaria, które mają na celu edukację członków oraz szeroką popularyzację praktyk public relations. Unikalnym aspektem działalności PSPR jest projekt Akademia PRawdziwy PR, który oferuje cykl bezpłatnych szkoleń online, umożliwiających zdobywanie wiedzy z zakresu PR. Stowarzyszenie angażuje się w promowanie etycznych standardów w branży, organizując konkursy, takie jak Lwy PR, które wyróżniają kreatywność i efektywność osób działających w PR. Dodatkowo, PSPR współpracuje z uczelniami i instytucjami naukowymi, co sprzyja wymianie wiedzy i tworzeniu innowacyjnych rozwiązań w komunikacji publicznej.
W skrócie
Edukacja w zakresie public relations poprzez webinaria i wykłady.
Organizacja konkursów na wyróżniające się działania w PR.
Współpraca z instytucjami naukowymi oraz branżowymi.
Podnoszenie standardów etycznych w branży public relations.
Integracja członków z różnych sektorów gospodarki i społeczeństwa.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Polskie stowarzyszenie public relation osiągnęła 62 118 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 62 118 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 44 872 zł.
Zysk netto wyniósł 17 246 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 12 417 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 62 118 zł w 2021 roku.
• 39 888 zł w 2020 roku.
• 4750 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 3272 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 17 246 zł w 2021 roku.
• 19 697 zł w 2020 roku.
• -1901 zł w 2018 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Polskie stowarzyszenie public relation wynosi 17 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętna wzrost EBIT wynosi
3272 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 17 246 zł w
2021 roku.
• 19 697 zł w
2020 roku.
• -1901 zł w
2018 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętna spadek EBITDA wynosi
NaN zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 0 zł w
2021 roku.
• 0 zł w
2020 roku.
• 0 zł w
2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Polskie stowarzyszenie public relation wynosi 143 301 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
32 905 zł a 241 444 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 24 967 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 143 301 zł w 2021 roku.
• 125 351 zł w 2020 roku.
• 20 243 zł w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Polskie stowarzyszenie public relation wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2021 roku.
• 0,00% w 2020 roku.
• 0,02% w 2018 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Polskie stowarzyszenie public relation wyniosła 43 874 zł.
a
ktywa obrotowe to 43 874 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 43 874 zł.
f
undusz własny to 43 874 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 4801 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 43 874 zł w 2021 roku.
• 26 628 zł w 2020 roku.
• 22 768 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 39%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 39%.
Marża operacyjna wyniosła 28%.
Marża netto wyniosła 28%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 43 874 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
• 0% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Polskie stowarzyszenie public relation wykazała przychody na poziomie 62 118 zł.
Organizacja zarobiła 17 246 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 17 246 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2018 roku
Organizacja Polskie stowarzyszenie public relation wykazała zysk netto większy niż 65% organizacji z branży "Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja".
Organizacja wykazała przychód większy niż 42% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.005%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 65% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2021 były wyższe niż 42% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była ona wyższa niż 38% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 był wyższy niż 0% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 wynosił on 0.005%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do POLSKIE STOWARZYSZENIE PUBLIC RELATION