POLSKIE STOWARZYSZENIE PUBLIC RELATIONS KRS
0000126358
NIP
5211375745
REGON
010888354

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
44 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
62 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
17 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
143 tys.
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. OKOPOWA, 56
Kod pocztowy
01-042
Rejestracja
2002-08-29
Rozpoczęcie działalności
1995-02-09
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Email
biuro@polskiPR.pl
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
1. W ZAKRESIE CZYNNOŚCI ZWYKŁEGO ZARZĄDU, TO JEST CZYNNOŚCI, KTÓRE DOTYCZĄ PRAW LUB OBOWIĄZKÓW DO KWOTY 1000 ZŁ NETTO, UPRAWNIONY DO REPREZENTACJI STOWARZYSZENIA JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU ORAZ PEŁNOMOCNIK USTANOWIONY DO OKREŚLONYCH CZYNNOŚCI PRZEZ CZŁONKA ZARZĄDU 2. W PRZYPADKU CZYNNOŚCI PRZEKRACZAJĄCYCH CZYNNOŚCI ZWYKŁEGO ZARZĄDU DO REPREZENTOWANIA STOWARZYSZENIA UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU WRAZ Z WICEPREZESEM LUB CZŁONKIEM ZARZĄDU
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA
Opis
Polskie Stowarzyszenie Public Relations, założone w 1994 roku, jest kluczowąorganizacją, która promuje i rozwija wiedzę oraz standardy w zakresie public relations w Polsce. Stowarzyszenie działa na rzecz branży PR, dążąc do integracji specjalistów, wymiany doświadczeń oraz podnoszenia poziomu profesjonalizmu w tej dziedzinie. PSPR organizuje różnorodne wydarzenia, takie jak konferencje, seminaria i webinaria, które mają na celu edukację członków oraz szeroką popularyzację praktyk public relations. Unikalnym aspektem działalności PSPR jest projekt Akademia PRawdziwy PR, który oferuje cykl bezpłatnych szkoleń online, umożliwiających zdobywanie wiedzy z zakresu PR. Stowarzyszenie angażuje się w promowanie etycznych standardów w branży, organizując konkursy, takie jak Lwy PR, które wyróżniają kreatywność i efektywność osób działających w PR. Dodatkowo, PSPR współpracuje z uczelniami i instytucjami naukowymi, co sprzyja wymianie wiedzy i tworzeniu innowacyjnych rozwiązań w komunikacji publicznej.
W skrócie
  • Edukacja w zakresie public relations poprzez webinaria i wykłady.
  • Organizacja konkursów na wyróżniające się działania w PR.
  • Współpraca z instytucjami naukowymi oraz branżowymi.
  • Podnoszenie standardów etycznych w branży public relations.
  • Integracja członków z różnych sektorów gospodarki i społeczeństwa.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Polskie stowarzyszenie public relation osiągnęła 62 118 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 62 118 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 44 872 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 17 246 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 12 417 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 62 118 zł w 2021 roku.
• 39 888 zł w 2020 roku.
• 4750 zł w 2018 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 3272 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 17 246 zł w 2021 roku.
• 19 697 zł w 2020 roku.
• -1901 zł w 2018 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Polskie stowarzyszenie public relation wynosi 17 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT powiększa się w czasie. Przeciętna wzrost EBIT wynosi 3272 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 17 246 zł w 2021 roku.
• 19 697 zł w 2020 roku.
• -1901 zł w 2018 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA zmniejsza się w czasie. Przeciętna spadek EBITDA wynosi NaN zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2018 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Polskie stowarzyszenie public relation wynosi 143 301 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 32 905 zł a 241 444 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 24 967 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 143 301 zł w 2021 roku.
• 125 351 zł w 2020 roku.
• 20 243 zł w 2018 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Polskie stowarzyszenie public relation wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2021 roku.
• 0,00% w 2020 roku.
• 0,02% w 2018 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Polskie stowarzyszenie public relation wyniosła 43 874 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 43 874 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 43 874 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
f
undusz własny to 43 874 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 4801 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 43 874 zł w 2021 roku.
• 26 628 zł w 2020 roku.
• 22 768 zł w 2018 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 39%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 39%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 28%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 28%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 43 874 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji nie zmieniają się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2018 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
• 0% w 2018 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Polskie stowarzyszenie public relation wykazała przychody na poziomie 62 118 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 17 246 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 17 246 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2018 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Polskie stowarzyszenie public relation wykazała zysk netto większy niż 65% organizacji z branży "Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 42% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 38% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 80% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 81% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 81% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 65% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.005%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 65% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 42% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 38% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 80% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2021 wynosił on 0.005%.


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki

Podobne organizacje do POLSKIE STOWARZYSZENIE PUBLIC RELATION