Rozpoczęcie działalności
1997-10-21
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO WAŻNOŚCI OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH STOWARZYSZENIA JAK TEŻ DO UDZIELANIA PEŁNOMOCNICTWA WYMAGANY JEST PODPIS PREZESA ZARZĄDU
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
CELEM STOWARZYSZENIA JEST: 1. WSPIERANIE TURYSTYKI WIEJSKIEJ W REGIONIE, 2. WYMIANA I UPOWSZECHNIENIE DOŚWIADCZEŃ TURYSTYKI WIEJSKIEJ, 3. PROPAGOWANIE I POMOC W REALIZACJI RÓŻNYCH FORM SAMOPOMOCY FINANSOWEJ, 4. UMACNIANIE TOŻSAMOŚCI REGIONALNEJ, KULTYWOWANIE I POPULARYZACJA TRADYCJI I SPUŚCIZNY HISTORYCZNEJ ORAZ KULTURALNEJ REGIONU, 5. PROMOCJA I WSPIERANIE WSZECHSTRONNEGO ROZWOJU SPOŁECZNO- GOSPODARCZEGO REGIONU, 6. PODEJMOWANIE DZIAŁAŃ NA RZECZ OCHRONY I PROMOCJI NATURALNYCH WALORÓW PRZYRODNICZO- KRAJOBRAZOWYCH I TURYSTYCZNYCH REGIONU, 7. TWORZENIE PRODUKTU TURYSTYKI WIEJSKIEJ O OKREŚLONEJ JAKOŚCI (KWALIFIKOWANEGO), 8. OCHRONA INTERESÓW CZŁONKÓW STOWARZYSZENIA. 9. ROZWÓJ ZRÓŻNICOWANYCH FORM AKTYWNOŚCI SPOŁECZNEJ 10. TWORZENIE WARUNKÓW DLA INTEGRACJI 11. ZWIĘKSZENIE RÓŻNORODNOŚCI OFERTY EDUKACYJNEJ 12. PROMOWANIE I WSPIERANIE INICJATYW W ZAKRESIE PRODUKCJI, PRZETWÓRSTWA I ROZWOJU RYNKÓW ZBYTU ŻYWNOŚCI EKOLOGICZNEJ; 13. WSPIERANIE MERYTORYCZNO - ORGANIZACYJNE I RZECZOWE OSÓB, INSTYTUCJI I PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH ZAJMUJĄCYCH SIĘ ŻYWNOŚCIĄ EKOLOGICZNĄ; 14. PROMOCJA REGIONALNEJ GASTRONOMII, PRODUKTÓW I PRODUCENTÓW W POLSCE I ZA GRANICĄ; 15. KULTYWOWANIE NARODOWYCH I REGIONALNYCH TRADYCJI KULINARNYCH I CUKIERNICZYCH; 16. DZIAŁANIA PROMOCYJNE I EDUKACYJNE DOTYCZĄCE DZIAŁALNOŚCI RYNKU GASTRONOMICZNEGO W POLSCE, 17. PROMOCJA REGIONALNEJ GASTRONOMII NA TARGACH W KRAJU I ZAGRANICĄ; 18. KSZTAŁTOWANIE I ROZWIJANIE WZORCÓW RACJONALNEGO ŻYWIENIA ORAZ EDUKACJA SPOŁECZEŃSTWA W ZAKRESIE WALKI Z OTYŁOŚCIĄ; 19. PROMOCJA ZDROWEJ ŻYWNOŚCI. 20. WSPIERANIE PRODUCENTÓW ZDROWEJ ŻYWNOŚCI. 21. AKTYWIZACJA ŚRODOWISK PRODUCENCKICH ZARÓWNO KRAJOWYCH JAK I ZAGRANICZNYCH UMOŻLIWIAJĄCE NAWIĄZYWANIE KONTAKTÓW, WYMIANY DOŚWIADCZEŃ PRODUCENTÓW, JAK I MOŻLIWOŚĆ WPŁYWANIA NA KSZTAŁTOWANIE POLITYKI SAMORZĄDOWEJ JAK I KRAJOWEJ W ZAKRESIE ZDROWEGO ODŻYWIANIA. 22. PROMOWANIE DROBNYCH PRODUCENTÓW. 23. PROPAGOWANIE ZDROWEGO SPOSOBU ŻYCIA ZARÓWNO W ZAKRESIE ŻYWIENIA JAK I UPRAWIANIA SPORTU, SZCZEGÓLNIE WŚRÓD OSÓB MŁODYCH, OBECNIE SZCZEGÓLNIE NARAŻONYCH NA TAKIE ZAGROŻENIA JAK NARKOMANIA, ALKOHOLIZM, DEPRESJE. 24. POZYSKIWANIE FUNDUSZY I DOTACJI; 25. DZIAŁANIE NA RZECZ EKOLOGICZNEGO ROZWOJU GMINY, POWIATU, REGIONU. 26. KSZTAŁTOWANIE ŚWIADOMOŚCI EKOLOGICZNEJ; 27. WSPIERANIE INICJATYW SPRZYJAJĄCYCH OCHRONIE ŚRODOWISKA NATURALNEGO I DZIEDZICTWA PRZYRODNICZEGO; 28. OCHRONA I PROMOCJA ZDROWIA; 29. REPREZENTOWANIE INTERESÓW CZŁONKÓW STOWARZYSZENIA ORAZ OSÓB, INSTYTUCJI I PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH ZAJMUJĄCYCH SIĘ ŻYWNOŚCIĄ EKOLOGICZNĄ WOBEC WŁADZ ADMINISTRACYJNYCH SAMORZĄDOWYCH I INNYCH INSTYTUCJI ORAZ WSPÓŁPRACA Z TYMI ORGANIZACJAMI.