Rozwiązania SAP do zarządzania kontaktami i relacjami z klientem.
Zintegrowana platforma telekomunikacyjna IP dla Contact Center.
System WFM do zarządzania czasem pracy i kontrolą urlopów.
24-godzinne wsparcie techniczne.
Usługi VoIP i infolinie IP.
rozwiązań z zakresu zarządzania kontaktami oraz relacjami z klientami, opartych na systemach SAP. Dzięki wielokanałowej platformie komunikacyjnej, Finnsoft oferuje zintegrowane systemy telekomunikacyjne, które służą efektywnej obsłudze klienta. W ofercie znajduje się między innymi SAP Business Communications Management (BCM), które łączy funkcje Contact Center z telefonii korporacyjnej w jednym, kompleksowym pakiecie. Oprócz rozwiązań do zarządzania relacjami z klientami, firma oferuje również narzędzia do zarządzania czasem pracy personelu poprzez system WorkForce Management (WFM). Focusing on customer satisfaction and operational efficiency, Finnsoft provides 24-godzinne wsparcie techniczne, co wyróżnia ją na tle konkurencji. Dodatkowo, przedsiębiorstwo angażuje się w rozwój technologii VoIP oraz infolinii IP, co czyni je partnerem na rynku nowoczesnych rozwiązań telekomunikacyjnych.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Biatel
posiada 40 udziałów, które stanowią 40% firmy.
Rymuza Andrzej
posiada 20 udziałów, które stanowią 20% firmy.
Lange Robert
posiada 20 udziałów, które stanowią 20% firmy.