Rozpoczęcie działalności
2002-06-10
Organ reprezentujący
ZARZĄD FUNDACJI
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB WICEPREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE
Cel działania
CELEM FUNDACJI JEST PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI W NASTĘPUJĄCYCH OBSZARACH SPOŁECZNIE UŻYTECZNYCH NA OBSZARZE POLSKI I W RAMACH WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ: 1. OŚWIATA - 1) PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI WSPIERAJĄCEJ ROZWÓJ OŚWIATY W FORMIE PROJEKTOWANIA, WPROWADZANIA I POPIERANIA INNOWACJI PROGRAMOWYCH W ZAKRESIE EDUKACJI: EKONOMICZNEJ, KOMPUTEROWEJ, EKOLOGICZNEJ, ZDROWIA, EUROPEJSKIEJ, JĘZYKOWEJ. 2) POMOC RZECZOWA I FINANSOWA W ZAKRESIE WYPOSAŻENIA, REMONTÓW I INNYCH PRAC WSPIERAJĄCYCH ROZWÓJ PLACÓWEK OŚWIATOWYCH. 2. SŁUŻBA ZDROWIA - 1) PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI WSPIERAJĄCEJ ROZWÓJ SŁUŻBY ZDROWIA W FORMIE PROJEKTOWANIA, WPROWADZANIA I POPIERANIA INNOWACJI W ZAKRESIE ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA PLACÓWKAMI SŁUŻBY ZDROWIA. 3. OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE - 1) PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI WSPIERAJĄCEJ ROZWÓJ ORGANIZACJI I PLACÓWEK WSPOMAGAJĄCYCH INTEGRACJĘ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH ZE ŚRODOWISKIEM. 4. BEZROBOCIE - 1) PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI WSPIERAJĄCEJ ROZWÓJ ORGANIZACJI. PLACÓWEK DZIAŁAJĄCYCH NA RZECZ ŁAGODZENIA SKUTKÓW BEZROBOCIA. 2) DOSKONALENIE PRACOWNIKÓW ORGANIZACJI DZIAŁAJĄCYCH N RZECZ ZWALCZANIA BEZROBOCIA POPRZEZ PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI SZKOLENIOWEJ I WYMIANY DOŚWIADCZEŃ Z INNYMI OŚRODKAMI W KRAJU I ZA GRANICĄ. 3) DOSKONALENIE ZAWODOWE OSÓB BEZROBOTNYCH ORAZ PRACOWNIKÓW ORGANIZACJI DZIAŁAJĄCYCH NA RZECZ ZWALCZANIA BEZROBOCIA POPRZEZ PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI SZKOLENIOWEJ I WYMIANY DOŚWIADCZEŃ Z INNYMI OŚRODKAMI W KRAJU I ZA GRANICĄ 5. SPOŁECZEŃSTWO OBYWATELSKIE - 1) PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI WSPIERAJĄCYCH ROZWÓJ ORGANIZACJI I PLACÓWEK DZIAŁAJĄCYCH NA RZECZ ROZWOJU SAMORZĄDNOŚCI, DEMOKRACJI, KRZEWIENIA IDEI SPOŁECZEŃSTWA OBYWATELSKIEGO POPRZEZ PROJEKTOWANIE, WPROWADZANIE I POPIERANIE INNOWACJI PROGRAMOWYCH W TYM ZAKRESIE.