PREMIERE MULTIMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000116450
NIP
5260212121
REGON
012550820

Podsumowanie

aktywa
6 tys.
przychód
13 tys.
zysk
-42 tys.
wartość firmy
9 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. WILLIAMA HEERLEINA LINDLEYA, 16
Kod pocztowy
02-013
Rejestracja
2002-06-05
Rozpoczęcie działalności
1992-01-20
Kapitał zakładowy
244650,91 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD SPÓŁKI
Strona www
www.premiere.pl
Email
ptc@premiere.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Premiere multimedia osiągnęła 13 142 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 12 184 zł. Pozostałe przychody to 958 zł.
Całkowite koszty wyniosły 54 460 zł.
Strata netto wyniosła 42 277 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -7318 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 13 142 zł w 2022 roku.
• 12 782 zł w 2021 roku.
• 31 759 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -6353 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -42 277 zł w 2022 roku.
• -12 284 zł w 2021 roku.
• 875 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Premiere multimedia wynosi 8761 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 32 855 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -4879 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8761 zł w 2022 roku.
• 8521 zł w 2021 roku.
• 24 671 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Premiere multimedia wyniosła 5524 zł.
a
ktywa obrotowe to 5524 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5524 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -191 713 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 197 237 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -2649 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5524 zł w 2022 roku.
• 5771 zł w 2021 roku.
• 2023 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -765%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 22%.
Marża operacyjna wyniosła -312%.
Marża netto wyniosła -322%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -141.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -58.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -60.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Premiere multimedia wyniosły 197 237 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5524 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 3,571%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7081 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 197 237 zł w 2022 roku
• 155 208 zł w 2021 roku
• 139 176 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 541.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 3571% w 2022 roku
• 2689% w 2021 roku
• 6880% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Premiere multimedia wykazała przychody na poziomie 13 142 zł.
Organizacja zarobiła -42 277 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -42 277 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 274 zł w 2020 roku

Organizacja Premiere multimedia wykazała zysk netto większy niż 15% organizacji z branży "Działalność wydawnicza w zakresie pozostałego oprogramowania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 35% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 2% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0007%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 15% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 35% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 19% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 99% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 2% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0007%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Krawczyk Piotr posiada 2998 udziałów, które stanowią 87.5% firmy.
Krawczyk Michał posiada 428 udziałów, które stanowią 12.5% firmy.
Największym udziałowcem od 02.11.2007 jest Krawczyk Piotr kontrolujący 88% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 05.06.2002 do 02.11.2007 był Krawczyk Tomasz kontrolując 75% udziałów.