Organizacja Spółdzielcza grupa marketingowa bulw osiągnęła 8 463 727 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 8 463 727 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 8 016 600 zł.
Zysk netto wyniósł 447 127 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 980 797 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 8 463 727 zł w 2023 roku.
• 6 694 380 zł w 2022 roku.
• 4 768 370 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 96 379 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 447 127 zł w 2023 roku.
• 190 015 zł w 2022 roku.
• 406 093 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Spółdzielcza grupa marketingowa bulw wynosi 8 192 760 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
761 768 zł a 21 159 317 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 967 343 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8 192 760 zł w 2023 roku.
• 5 539 305 zł w 2022 roku.
• 5 558 439 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Spółdzielcza grupa marketingowa bulw wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,102% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2023 roku.
• 0,21% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Spółdzielcza grupa marketingowa bulw wyniosła 2 126 737 zł.
a
ktywa trwałe to 663 260 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 463 478 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 126 737 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 015 691 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 111 047 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -92 884 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 126 737 zł w 2023 roku.
• 1 494 868 zł w 2022 roku.
• 2 345 748 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 21%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 44%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Spółdzielcza grupa marketingowa bulw wyniosły 1 111 047 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 126 737 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 52%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -113 409 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 111 047 zł w 2023 roku
• 1 073 102 zł w 2022 roku
• 1 338 879 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 52% w 2023 roku
• 72% w 2022 roku
• 57% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Spółdzielcza grupa marketingowa bulw wykazała przychody na poziomie 8 463 727 zł.
Organizacja zarobiła 462 080 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 14 953 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 447 127 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 3% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2492 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 14 953 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 10 986 zł w 2021 roku
Organizacja Spółdzielcza grupa marketingowa bulw wykazała zysk netto większy niż 78% organizacji z branży "Uprawa warzyw, włączając melony oraz uprawa roślin korzeniowych i roślin bulwiastych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 80% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 81% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.8%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 80% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 56% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 50% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.8%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do SPÓŁDZIELCZA GRUPA MARKETINGOWA BULW