Organ reprezentujący
ZARZĄD FUNDACJI
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU ZARZĄDU FUNDACJI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU INDYWIDUALNIE - § 15 STATUTU;
Postępowanie likwidacyjne
Tak
Organ nadzoru
RADA FUNDACJI
Cel działania
CELEM FUNDACJI JEST WSPIERANIE ROZWOJU KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ, W SZCZEGÓLNOŚCI KOMUNIKACJI REKLAMOWEJ, MARKETINGOWEJ I PROMOCYJNEJ, UPOWSZECHNIANIE WIEDZY NA JEJ TEMAT WŚRÓD POLSKICH FIRM I SPOŁECZEŃSTWA ORAZ INICJOWANIE WYMIANY DOŚWIADCZEŃ W TYM ZAKRESIE WŚRÓD KRAJÓW EUROPY ŚRODKOWEJ I WSCHODNIEJ: -DZIAŁANIE NA RZECZ PROPAGOWANIA POSTAWY ETYCZNEJ W KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ, W SZCZEGÓLNOŚCI KOMUNIKACJI REKLAMOWEJ, MARKETINGOWEJ I PROMOCYJNEJ; -DZIAŁANIE NA RZECZ ROZWOJU POLSKIEJ GOSPODARKI POPRZEZ UŚWIADAMIANIE ROLI STRATEGII KOMUNIKACJI W PROCESACH GOSPODARCZYCH, W SZCZEGÓLNOŚCI ROLI PRZEKAZU REKLAMOWEGO I MARKETINGOWEGO; -DZIAŁANIE NA RZECZ PROMOCJI POLSKICH MAREK I POLSKICH TOWARÓW, ŚWIADOMOŚCI ZNAKU TOWAROWEGO I JEGO ZNACZENIA DLA SKUTECZNOŚCI FUNKCJONOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM; -DZIAŁANIA NA RZECZ ROZWOJU KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ, REKLAMY I MARKETINGU W POLSCE ORAZ NA RZECZ INTEGRACJI ŚRODOWISK ZAJMUJĄCYCH SIĘ TYMI DZIEDZINAMI, W SZCZEGÓLNOŚCI POPRZEZ WSPIERANIE WZAJEMNEJ WSPÓŁPRACY ŚRODOWISK REKLAMOWYCH ORAZ ORGANÓW ADMINISTRACJI PAŃSTWOWEJ I SAMORZĄDOWEJ WSZYSTKICH SZCZEBLI; -DZIAŁANIE NA RZECZ PROMOCJI GOSPODARCZEJ, SPOŁECZNEJ I KULTURALNEJ POLSKI ZA GRANICĄ, W SZCZEGÓLNOŚCI W KONTEKŚCIE CZŁONKOSTWA POLSKI W UE; WSPIERANIE KONCEPCJI PROMOCJI POLSKI ZA GRANICĄ, POPRZEZ ORGANIZOWANIE FORUM DYSKUSJI NA TEMET STRATEGII KOMUNIKACJI PROMOCYJNEJ POLSKI W ŚWIECIE; -WSPIERANIE AKCJI KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ, ORGANIZACJA SPOŁECZNYCH AKCJI REKLAMOWYCH I AUKCJI WSPIERAJĄCYCH ROZUMIENIE PROCESÓW KOMUNIKACYJNYCH I ŚRODOWISKA REKLAMOWEGO; -WSPOMAGANIE INICJATYW LOKALNYCH ŚRODOWISK W ZAKRESIE KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ I MARKETINGU; -UPOWSZECHNIANIE WIEDZY DOTYCZĄCEJ TECHNIK I STRATEGII MARKETINGOWYCH,WSPIERANIE EDUKACJI W ZAKRESIE KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ I MARKETINGU; -ZBIERANIE I OPRACOWYWANIE INFORMACJI NA TEMAT KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ I MARKETINGU ORAZ RYNKU REKLAMY;